hallojs Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Noen som vet hvor man får tak i dette programmet? finnes det i det hele tatt? ser at digit.no har testet dette og de sier det kom ut i dag... På produsentens nettside derimot står det ikke noe om en 11 versjon, men at utg 10 er det nyeste og beste. Virker ltt rart... På dette forumet er det også noen som snakker om Magix Movie Edit Pro 2005. Er dette et annet navn på utgave 10 eller? Finnes det norske forhandlere av dette programmet? (hvis det finnes da såklart... ) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Boston Distribution: http://www.boston.no/ Lenke til kommentar
asoeli Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Magix 2005 var forrige utgave, og ver. 10 kom i høst/vinter. Jeg tror Magix leverer litt forskjellige utgaver i forskjellige land. Jeg har sett litt på det Magix oppgir som endringer i ver. 11, og må si jeg synes ikke det er noen grunn til å vente på den, om den kommer til Skandinavia. Trolig ubetydelige endringer for de fleste. Om programmet ikke er å finne på hjemstedet ditt, bør en seriøs forhandler lett kunne skaffe det, når du oppgir Boston som importør. Lenke til kommentar
hallojs Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Takk! Da ble alt så mye klarere... Skjønner ikke hvorfor slike selskaper ikke kan bestemme seg for merking av produktene sine, men det er nå min mening Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå