Gå til innhold

Skal ha nytt Skjermkort?

Arthu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
et 7900GT kort er perfekt for din prisklasse... du får ikke mer for pengene enn det akkurat nå.

5841535[/snapback]

Ja, Jeg tror du misforsto meg litt ;)

Har 3000,- som jeg skal bruke på Skjermkort og Hovedkort, Skal jo som sagt skal jeg ha A8N32-Sli Deluxe og det koster 1300,- på Databutikken, og de pengene jeg har igjenn skal jeg bruke på Skjermkor ;)

Lenke til kommentar

DX10 kortene kommer vel i mai. Hvertfall det jeg har hørt. Pris er vel foreløpig ukjent, men du sparer jo penger til de kommer ut. Litt kjipt å kjøpe nytt skjermkort nå, så kommer det et fett spill du vil spille om en mnd eller to, men så støtter det kun DX10...

Lenke til kommentar
DX10 kortene kommer vel i mai. Hvertfall det jeg har hørt. Pris er vel foreløpig ukjent, men du sparer jo penger til de kommer ut. Litt kjipt å kjøpe nytt skjermkort nå, så kommer det et fett spill du vil spille om en mnd eller to, men så støtter det kun DX10...

5841751[/snapback]

Er nok ytterst tvilsomt at det kommer noen spill på en god stund som støtter kun dx10..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet-XHLacM

Kan noen forklare meg hva DX10 kortene og G80 og alt det der er?! Blir gal av at noen snakker om noe som kommer uten at jeg har fått med meg det. Er det hovedkort bygget på en helt annen teknologi, ny CPU-socket, nytt chipsett...HVA?

Lenke til kommentar

DirectX10 kommer kun til Vista som ikke slippes før tidligst utpå høsten. Hvis du har 1700 kroner til skjermkort så er vel neppe DX10 kort noe å satse på. 1700kr er ikke nok til å være pioner.. ;)

Les litt i oversikten som ligger som stickypå forumet her så får du plutselig litt valgmuligheter. Klarer du å skrape sammen 500kr til kan du f.eks kjøpe X1800XT. Klarer du ikke det vil jeg kanskje anbefale X1800GTO, det kan stort sett flashes til X1800XL og da får du mye for pengene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...