Blacki Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Enklere den hvor du får 500 gull for å skaffe Vampire Cure til kona for en dude.. Er bare og gjenta å klikke på rewads og du får så mye du gidder! Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kan ikke prøve før på tirsdag,min mor har ikke god nok pc til å kjøre spillet,og min egen er hos min far..... Men det blir det første jeg skal gjøre på tirsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eeeventuelt kan du hive deg inn som fighter i arenaen, og få lettjente, ærlige penger. .. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Eeeventuelt kan du hive deg inn som fighter i arenaen, og få lettjente, ærlige penger. .. 5851670[/snapback] Bare 6000guld da:P Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Med den glitchen de viser kan jo du holde på å ta penger i det uendelige.... Spillet blir vel ikke like gøy etterpå når du kan kjøpe alt..... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 mens jeg rundet spillet drev jeg alltids å sparte opp til spells og diverse, hadde ikke følt meg like komfortabelt nå som jeg har klart det om jeg hadde utnyttet den glitchen Lenke til kommentar
Fox9 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) funker på pc, men jeg gadd ikke å ta mer en 30.000.... Edit: Fant ut selv at du fikk så mye penger av Doyen, så jeg skulle bare ta alle pengene, men de forsvant jo aldri Endret 1. april 2006 av Fox9 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Slike glitches synes jeg vi kan kalle cheats. Cheats er noe jeg ikke bruker med mindre jeg sitter fast (noe som er vanskelig i spill som Oblivion). Jeg skal likevel sjekke ut videoen. Lenke til kommentar
mortenmm Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 funker på pc, men jeg gadd ikke å ta mer en 30.000.... Edit: Fant ut selv at du fikk så mye penger av Doyen, så jeg skulle bare ta alle pengene, men de forsvant jo aldri 5852109[/snapback] Greit å vite tilfelle jeg trenger penger Lenke til kommentar
GoUrmet Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Whats the god-DAMN point? Du kan bare skrive: player.additem f 99999999 for eksempel det der er bare tidskrevende hvis du bestemmer deg for og cheate. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Går det ann å ta litt penger om gangen og så komme tilbake senere? Vil Dorian ligge der fortsatt, og vil glitchen funke? Men nei, nei, nei. Jeg må motstå fristelsen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå