Gå til innhold

Beste dual-core spill data til 10 000,-!

Anbefalte innlegg

Heisann.. Kunne trengt litt hjelp! Har ikkje peiling på data og sånt.

Skal kjøpe meg bærbar, budsjettet er 10 000 kr.

Skal spille på den. Call of duty 2 og Fear osv. Trenger ikkje køyre på max oppløsning, den skal holde i noen år framover.

Hoper på massse svar... Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dell har desverre byttet ut 7800go på Inspirion 9400 med radeon x1400 som etter hva jeg kan forstå er en 4 pipelines gpu... Skjønner ikke helt logikken, utenom hvis nvidia ikke leverer 7800go til bærbare lenger... Isåfall så hadde 9400 på tilbud kommet i nærheten av 10000, nærmere bestemt 11500, eller deromkring.

Lenke til kommentar

Takk for svaret! Noen som hevt i hvilke bærbare man kan finne x1800? Hvilke øvrige skjermkort kan måle seg med x1800? Noen som vet om x1600 ville kjørt det meste av spill som finnes på markedet for tiden? Hvordan er x700 i forhold til disse nevnt over?

Til Lord: Ser at du har en data med x700 ; kan du fortelle meg litt om ytelsen i dette skjermkortet?

|mEg|

Endret av Torland
Lenke til kommentar

x1600 kjører det meste av spill på markedet.

har hvertfall ingen problemer med dette.

kan sammenligne det med en mellomting av 6600 og 6800 fra Nvida,

mener jeg da.. har ikke sett noen sammenligning i 3Dmark, så kan ikke uttale meg om det. Men har en PC med 6600 og syns x1600 på laptoppen kjører spillene mye "penere" og raskere..

Endret av tiiim
Lenke til kommentar

Ytelsen holder til mitt behov. Jeg spiller litt cs. Og har testet Oblivion på medium settings 1280x800, det gikk helt greit.

Skal du ha fin grafikk på bærbare burde man egentlig gå for 7800gtx og lignende. x700/6600 blir litt pinglete for de nyeste spillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...