frodeste Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kjenner noen til selskap ala brafilm.no som leier ut filmer i HD format? Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvor skal du se på den? Det finnes jo ikke noe HD-DVD spillere. Og hvis man skulle stappe en HD film på en DVD..ville du jo bare fått med halve eller mindre av filmen. (mao, trengs flere disker) Og da ville det jo ikke vært en HD-DVD, men en HD film komprimert ned til en DVD plate. Og da forsvinner jo litt av poenget. Hva er det du egentlig ser etter? AKIRA Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Hvor skal du se på den? Det finnes jo ikke noe HD-DVD spillere. Og hvis man skulle stappe en HD film på en DVD..ville du jo bare fått med halve eller mindre av filmen. (mao, trengs flere disker) Og da ville det jo ikke vært en HD-DVD, men en HD film komprimert ned til en DVD plate. Og da forsvinner jo litt av poenget. Hva er det du egentlig ser etter? AKIRA 5841276[/snapback] Jeg bruker ikke DVD spillere. Kun media center fra Microsoft som støtter HD materiale. Hvis det var en eller annen utleie sted, hvor man kunne laste ned filmen mot betaling, ville det vært topp. Online Spotlight i MCE leier ut filmer over nett, men ikke i HD format enda. Men de tilbydere som er der, er kun norske. Det er mulig å benytte utenlands tilbydere, men jeg vet ikke hvor. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 DVD Utleie Je ser dette kommer i mars. må sjekke om de kan levere til Norge. Det beste ville i grunn vært nedlastning... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 He he en rimelig bra linje må til for å laste ned HD filmer, regner med at du har det. Er ikke noe du laster ned på noen timer for å si det slik. Lenke til kommentar
frodeste Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 He he en rimelig bra linje må til for å laste ned HD filmer, regner med at du har det. Er ikke noe du laster ned på noen timer for å si det slik. 5856694[/snapback] Det er sant. Linjen er sånn passe. Jeg får vel smøre meg med tolmodighet. Har bare så lyst til å få full nytte av en LCD skjerm jeg har, etter at jeg fikk se en hd klipp på den. Forskjellen til PAL var enorm. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Du er ikke den eneste kan heller ikke vente til HD-filmer og spillere blir tilgjengelige. Du kan jo i mellom tiden kose deg med en mengde HD klipp som finnes ut på nettet. Apple.com/trailers er et bra sted for filmtrailere i HD. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Jeg laster lett ned en HD film på over 4GB på under 3 timer.... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Jeg laster lett ned en HD film på over 4GB på under 3 timer.... 5886112[/snapback] Rekorden på 4 GB er vel 32 min. her i huset. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Ja, det går fint det også, jeg har vel en rekord på 1 time eler noe sånt jeg (4mbit) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå