Pepsi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Noen som vet hvor jeg kan få tak i krommet speil m/blink til VW Touran?? Må hele lykten byytes ut eller er det bare dekselet?? Takker for svar. Endret 31. mars 2006 av Pepsi Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Trenger du nytt fordet du har knust et eller har du knekt av hele speilen? Hvis du forteller hva som har skjedd, så blir det litt lettere å hjelpe deg Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Trenger du nytt fordet du har knust et eller har du knekt av hele speilen? Hvis du forteller hva som har skjedd, så blir det litt lettere å hjelpe deg 5849328[/snapback] Jeg har i dag originale speil i bilens fargen, men kunne tenke meg å bytte de ut med krommede speil. Vet bare ikke helt hvor jeg kan få tak i det. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ville hørt med de som selger VW jeg Har du blinklys på skjermene nå? Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Ville hørt med de som selger VW jeg Har du blinklys på skjermene nå? 5849362[/snapback] Da får jeg gjøre det Nei, har ikke blink på skjermene..... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Kanskje NBS selger det? De har ganske bra utvalg, har jeg sett. NBS.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå