Gå til innhold

Hvilken bærbar til ca 7000,-

Anbefalte innlegg

Min onkel trenger ny bærbar og har bedt meg om hjelp. Her er hva han skriver:

"Denne skal brukes til surfing på internett - tekstbehandling/regneark (enklere saker !) - billedbehandling. Den må ha en DVD brenner samt trådløst nettverkskort -- men dette er vel noe som finnes i alle som selges nå.

Spørsmålet til deg er da:

Type - størrelse - minne - hard disk osv.

Pris -- her er det viktig å se for seg bruken -- denne skal benyttes i hovedsak på hytta....

Har gjort noene forsøk på å få tak i HP Compaq nx6125 på de tilbud som har vært i det siste uten å lykkes med det. Prisen her har vært meget gunstig minus 30 -35% rabatt - dvs. ca 6500,-.

Er ikke interrisert i bruke mere enn ca 7000,- ferdig vare... Men det er ikke noe som umiddelbart haster dette.

Har du noen tips - råd - typer jeg bør se etter ??"

Og senere:

"Dell har kommet nå med tilbud på bærbare pc'er. har sett litt på en Inspirion 6400. Her er 2 forskjellige maskiner som kan være aktuell. Kr 7490,- el 6290,- --- i tillegg kommer en trådløst router og en mus !

http://www1.euro.dell.com/content/products...dhs1&l=no&s=dhs

Er dette noe eller skal jeg avvente og se det an ?? Dette tilbud fremkommer fra Dell pga HP Compaq sine annonse kampanjer og de resultater de har oppnådd siste to uker."

Jeg slenger spørsmålet videre og spør dere det ute: Hvilken maskin bør han gå for?

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...