erik_warmestad Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 har nettopp bygd min første pc, alle dele skal være plasert riktig, det samme gjelder strømmen, også når jeg setter strømmen inn og skrur på "på" knappen så begynner alle viftene å bevege på seg, hardisken leses av, også stopper det, og da trykker jeg inn start knappen, men det skjer ikke noe!! hva kan være feil, noen ider eller forslag? alt tas imot med stor glede!! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Og først som sist. Alt av kabler og kort sitter ordentlig i? Prøv deretter å starte opp med et minimum av komponenter. Ellers er det en del lignende emner om dette de siste dagene på det forumet, så du kan sjekke de og se om de har noen flere tips. Lenke til kommentar
Chrisr2505 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvilken PC Spesifikasjoner er det? Det kan jo være noe feil med lesing av harddisken din regner jeg med... Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Her har du en med noenlunde samme problem se hva jeg svarte der Se her Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hvor stor strømforsyning har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå