Heilage Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei. Har fått litt problemer med Rome nå. Lyden hakker enormt når mine tusenmannshærer stormer ( ), og stemmene til rådgiverne er borte. Jeg har et SoundBlaster Audigy 4 ZS lydkort som jeg akkurat har satt inn. Problemene kom etter det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei. Har fått litt problemer med Rome nå. Lyden hakker enormt når mine tusenmannshærer stormer ( ), og stemmene til rådgiverne er borte. Jeg har et SoundBlaster Audigy 4 ZS lydkort som jeg akkurat har satt inn. Problemene kom etter det. 5840638[/snapback] Har du oppdatert driverne? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Hei. Har fått litt problemer med Rome nå. Lyden hakker enormt når mine tusenmannshærer stormer ( ), og stemmene til rådgiverne er borte. Jeg har et SoundBlaster Audigy 4 ZS lydkort som jeg akkurat har satt inn. Problemene kom etter det. 5840638[/snapback] Har du oppdatert driverne? 5842916[/snapback] Til lydkortet? Regner jeg med. Nei, så jeg prøver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå