Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

LAN på Herradsbygda (Hønefoss)

Anbefalte innlegg

Heisann!

Er det noen flere som skal på DIR-LAN nå i helga? (Dataforeningen I Ringerike)

Hjemmeside [Click]

Tidspunkt: ca KL 22.30 31. mars - kl 15.00 2. apr

Besøkende har kun adgang lørdag kl 12.00-18.00

(ellers etter spesiell avtale)

Lurer litt på hvordan det er med plasser og nett. Hvis noen har vært med på deres LAN før, vil jeg gjerne høre erfaringer!

Hvor stor plass får man?(Har sett bilder fra tidligere, men det var andre lokaler)

Er internetten de har noe særlig? (Det står på siden at det er 2 Mbit(adsl) fra Ringnett. Funker det bra for de over 70 deltakende?)

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er hyggelig å være der, men om en ikke kjenner noen andre enn to som er der kan det bli kjedelig i lengden (spesielt slik som det var sist, ikke nett og en som lånte dataen min).

Jeg vet ikke hvordan det var i går, men lanet før der var det veldig god plass, og de hadde mange sofaer som en kunne bruke om en ikke ville bruke en av disse fillestolene.=)

Har kanskje tenkt meg dit neste gang, men gadd ikke nå fordi to av de som hadde tenkt seg dit var syke og TG er snart. Blir litt for mye av det gode er jeg redd for.

Lenke til kommentar
Dir var greit før, men har bare blitt utrolig teit i det siste. Anyway sitter de bare og spiller WoW eller CS uansett. Skikkelig teit at de flytta til Herradsbygda klubben.

5858119[/snapback]

Der sier du noe :ermm:

*fåretrekke å holde meg på lan har i Hadeland* :wee:

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg leste på forumet at de ikke kunne fikse noe bra linje dit, men er ikke sikker.

Og de måtte flytte, tror det var slik at de ikke greide å rydde opp etter seg på skolen, så de fikk ikke være hos oss lengre. Er dog ikke helt sikker på dette heller. :ermm:

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg leste på forumet at de ikke kunne fikse noe bra linje dit, men er ikke sikker.

Og de måtte flytte, tror det var slik at de ikke greide å rydde opp etter seg på skolen, så de fikk ikke være hos oss lengre. Er dog ikke helt sikker på dette heller. :ermm:

5858428[/snapback]

Ja, linja deres var helt forferdelig. Ble mye lan-spilling, da! :D

Lenke til kommentar
Heisann!

Er det noen flere som skal på DIR-LAN nå i helga? (Dataforeningen I Ringerike)

Hjemmeside [Click]

Tidspunkt: ca KL 22.30 31. mars - kl 15.00 2. apr

Besøkende har kun adgang lørdag kl 12.00-18.00

(ellers etter spesiell avtale)

Lurer litt på hvordan det er med plasser og nett. Hvis noen har vært med på deres LAN før, vil jeg gjerne høre erfaringer!

Hvor stor plass får man?(Har sett bilder fra tidligere, men det var andre lokaler)

Er internetten de har noe særlig? (Det står på siden at det er 2 Mbit(adsl) fra Ringnett. Funker det bra for de over 70 deltakende?)

Takk på forhånd!

5840542[/snapback]

2mbit på 70stk tilsvarer modem på 28kbit ;)

(pr stk)

Lenke til kommentar

2 Mbit bare :hmm: Er jo nesten så det funker bare for en person jo :hrm:

Så på noe av de LAN bildene deres, og jeg må si at det trenger ikke å vente meg på det LAN'et! det ligner mer på et koselan der alle vet hvem er og sånn!

Bra hjemmeside BTW og ordning med rabatt på bredbånd, men til hvilken nytte :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...