Fragment Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei! Har en notebook med 90w strømadapter akkurat nå. Men med min gamle pc var det med en 12v strømadapter for bil, og denne leverer 110w. (Pluggen passer bak i pc'en:)) Derfor lurer jeg på dette: Tar notebooken min skade av dette, eller er det som på stasjonær pc (at max watt har bare noe å si for hw) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Å ha for mye er ikke noe problem. Du kan koble til en strømadapter som leverer 1000W om du vil. PC'en trekker bare det den trenger. Å ha for lite, dermiot, det er et problem. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 Takk:) Det var akkurat det samme jeg tenkte:) Lenke til kommentar
Fresh-T Skrevet 10. april 2006 Del Skrevet 10. april 2006 Viktig at SPENNINGEN er riktig. Dvs UT fra adapteret. Vanligvis rundt 20 volt. For lite og pcen lader ikke/veldig lite. For mye og Regulatoren på strøminngangen kan brenne opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå