exchange Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Er dette er forsøk på å være humoristisk eller prøver du å lure noen newbies her ? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Det er ikke et så dumt spørsmål. Kan hende det lager en form for skade på DVD-platen dersom du snur den. 5840724[/snapback] I følge min nigerianske mellom-mann skal du bare snu plate som tidligere foreslått. Du skader ikke platene på denne måten. Jeg skal prøve å opprette en side i løpet av helgen med bestillingsmuligheter. Setter opp en konto med min mellom-mann nå Stoler helt på han siden han ville ha kontonummeret mitt for å sette inn 50000 til igangsetting av prosjektet (vissnok sitter han på en formue og har mulighet til å invistere i litt "sprø" prosjekt som dette). Lenke til kommentar
krolf Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Da kan du sende et par til din sønn.... Trenger å spole tilbake noen av de tomme filmene du har gitt meg. Kommer alltid en feilmelding når jeg prøver å brenne filmer til deg, så kanskje dette kunne hjelpe. Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Über konge bra ! Men har noen sjekket om den er sonefri da ? |2mmy| Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Det er vel det samme om den er sonefri eller ei? Den skal vel bare spole DVDen, og ikke spille den av? Mulig jeg bare er litt trøtt. Endret 30. mars 2006 av Agressive Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hadde bare Macgyver hatt en slik! Tenk på alle mulige bruksområdene denne må ha i hendene på den rette personen! Swiss army knife goes bye bye! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Er dette er forsøk på å være humoristisk eller prøver du å lure noen newbies her ?Nei, det er nok bare det at hr Dahle er to dager for tidlig ute. Dette produktet skal egentlig lanseres stort på lørdag. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Er dette er forsøk på å være humoristisk eller prøver du å lure noen newbies her ? 5840847[/snapback] Alt oivind_dahle tar opp her i forumet er dønn seriøst.. Lenke til kommentar
Eriksson Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg synes konseptet høres veldig flott ut, men eneste jeg kunne tenkt meg var om du med de 50 000 hadde mulighet til å revurdere designet en smule og fått til et mer stilig produkt å ha stående. Lenke til kommentar
sgc Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 I følge min nigerianske mellom-mann... 5840862[/snapback] HAHAHA... Den der made my day :!: Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Han lurte meg, sjølv om eg aldri heilt forsto poenget og behovet Var aldri i nærheten av tanken på at det snart er 1. april. Endret 30. mars 2006 av zeph Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 For et genialt produkt! Hittil har jeg jo brukt flere timer på å spole tilbake en film manuelt - jeg kunne godt tenke meg 2 stk, har så mange DVD'er som jeg ikke gidder å se igjen siden det er så mye jobb å spole tilbake! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg hadde helst sett at den kom en slik i 5,25" format så jeg kan montere den i en av brønnene på kabinettet mitt. Er det planlagt at det skal lanseres noe slikt produkt i nærmeste fremtid? Jeg kan vel kanskje sage hull i kabinettet slik at jeg får plass til denne? Lenke til kommentar
whom Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Genialt produkt, og til hvilken fart! De uspolte dvdene hoper seg opp, og det har rett og slett gått så langt at jeg har begynt å kjøpe filmene mine på nytt, da jeg ikke har tid til å spole tilbake til 1x speed (Noen som kjenner seg igjen?) Noen Dvd-spiller til 5-6k med quad-spoling har jeg som folk flest ikke, og selv det går egentlig for treigt. Øyvind, kanskje du kan få til en på 299,- for oss på forumet? Hardware.no må ihvertfall definitivt tipses om dette hotte produktet. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Spole en dvd tilbake ?? er ikke bare vhs som er til og spole tilbake da? jeg er ikke noob:P Lenke til kommentar
death_comes_rippin Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 btw det er ikke første 1.april før imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå