Gå til innhold

Vurderer å ta inn en pall DVD spolere

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lenge vært på jakt etter noe som kan spole tilbake alle DVD platene mine. Merklignok har ikke min DVD spiller noen spoleknapper, så alle mine DVD'er er jo ikke blitt spolt tilbake. Og nå begynner det å hope seg opp.

Har lenge vurdert å kjøpe ny DVD spiller med spoingsknapper, men har ikke kunnskap til å sette det inn i mitt kabinett. Det får jeg heller gjøre når jeg skal kjøpe meg ny maskin.

Uansett så har jeg leita lenge etter noe som kunne spole tilbake DVD platene mine, og endelig kom jeg over en side som solgte dette. Men så tenkte jeg at dette burde andre også ha bruk for. Jeg har kontaktet produsent som sa at om jeg kjøpte 5000 kunne jeg få svært gunstige rabatter. Derfor tenkte jeg å høre med dere her inne om dere kunne ha bruk for en slik. Jeg mener: Dere har da DVD plater som også må spoles tilbake dere og?

Etter frakt, moms og fortolling vil hver enhet koste 176 kroner + postens satser.

De er svært lette så i din postkasse er de nok under 200 lappen :) Jeg vil ikke tjene noe på opplegget, men ønsker tilbake melding på opplegget jeg her har gående :)

Mer om "må-ha-produktet":

120338722_0554edda73_o.jpg

Too many DVDs, and CDs and not enough time to rewind? Are your DVDs running a bit too slow? The DVD rewinder is the perfect solution! This novelty rewinder comes with the exclusive Centriptal Velocity Spindle providing the world’s fastest DVD rewind!

The DVD Rewinder is a great gift for the technical savvy, the couch potato, teens with too much time on their hands, and the gadget buff! Novelty for you or gag gift for a friend.

The DVD Rewinder has a great black and fluorescent green color scheme with high tech styling! The DVD Rewinder will spin discs backwards and plays a “rewind” sound. You can also record your own “rewind” sound which provides unending possibilities. For the tech hip, the DVD Rewinder also has an additional MP3 port and plays a separate “rewind” sound. Rewind all types of disc media DVDs, CDs, and Console Games. But not just novelty, the DVD Rewinder has utility. It has a built in compartment that holds a disc cleaner. This compartment can be used to hold the cleaner, loose couch change, tooth picks, keys or other small items. A truly unique product with a truly unique design!

The DVD Rewinder requires (1) 9V battery.

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm... Det har jeg faktisk ikke tenkt på før.... En god forretningsidé. Prisen er ikke så ille den heller. Du kan sikkert ta 399,- for de og få solgt de ut uansett. Tror nok etterspørselen er ganske stor faktisk.

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar

Takker :)

Hmmm... Kanskje jeg burde ta 399 for de? Ingen dum ide. Da tjener jeg jo 200 kroner pr stk :)

Kanskje jeg like godt skal bestille 10 000 stykker med engang? Da vil jeg jo sitte igjen med 10 000 x 200, Altså har jeg muligheten til å bli millionær her :fun:

Lenke til kommentar

Ja, nå har jeg gjort noen kalkyler og funnet ut at mellom 15000 og 20000 til kr. 399,- er den sammensetningen som vil gi deg høyest profitt. Et forretningsmessig genialt trekk ville antageligvis være å kjøpe patenten (koste hva det koste vil), og begynne å produsere egne spolere. De bør også være blue-ray og HD-DVD kompatible for å sikre at forbrukerene vil kjøpe produktet også de neste 3-4 årene!

Lenke til kommentar
Hvilken hastighet er det på tilbakespolingen?

Kan jo ikke vente i all evighet heller  :)

5840505[/snapback]

Oi oi her går det unna får jeg opplyst:

DVD 16X

CD 50X

Det går altså mye fortere med CD. Kan sikkert ha noe med at de har mindre lagring ? :hmm:

Ellers nevnes det at den bår takler DVD-R Og DVD+R plater :)

Lenke til kommentar
Mulig eg er heilt på tur her, men eg trudde tilbakespoling høyrte fortida og VHS til. Kjekt om ein eller annan kunne forklart kva dette går ut på.

5840565[/snapback]

Det er vel slik at når du putter inn en DVD så starter den der du stoppet sist?

Den støtter heller ikke HD-DVD eller Blue-Ray

5840577[/snapback]

Det kan være et pluss for deg, ettersom forbukerene da må kjøpe en ny enhet som støtter HD-DVD, og BL, som Brusfantomet sier.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Mulig eg er heilt på tur her, men eg trudde tilbakespoling høyrte fortida og VHS til. Kjekt om ein eller annan kunne forklart kva dette går ut på.

5840565[/snapback]

5840578[/snapback]

Jo, men du kan jo starte den på nytt utan å spole? Og ser du heile filmen ut blir den vel resatt.

Lenke til kommentar

5840565[/snapback]

Hei Zeph. Her gjelder det egentlig bare å kjøpe så mange som mulig før de blir utsolgt! Jo mer tid du bruker på spørsmål, jo færre spolere er igjen for salg.

Lenke til kommentar
Jo, men du kan jo starte den på nytt utan å spole? Og ser du heile filmen ut blir den vel resatt.

5840597[/snapback]

Dersom man ser filmen ut er det ikke noe problem, men jeg har aldri startet på begynnelsen uten å spole tilbake, dersom jeg har stoppet midt i filmen.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar

5840565[/snapback]

Den støtter heller ikke HD-DVD eller Blue-Ray

5840577[/snapback]

Det kan være et pluss for deg, ettersom forbukerene da må kjøpe en ny enhet som støtter HD-DVD, og BL, som Brusfantomet sier.

5840578[/snapback]

Og her kan du jo tjene noen ekstra kroner, siden HD-DVD og BR er ny teknologi. Folk betaler jo gjerne litt ekstra når det er nytt for å få det først, kan helt sikkert ta 599 i et par månders tid før du setter ned prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...