Bluesky Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei Jeg er ikke så veldig flink til å analysere dikt, så hvis noen kunne hjelpe meg så hadde det vært veldig hyggelig Som i en kinosal av Paal Brekke Som i en kinosal, men uten at jeg selv vet hvordan jeg har kommet hit, og midt under forestillingen hva handler det om? Hysj Men hva heter filmen? Hysj Og kontroløren lyser, myser på meg med en skjermet lommelykt Hvorfor setter de dem ikke? Hva med disse kuffertene? De er mine, hysj, han skubber til meg har de drukket? Hold dem rolig, ellers må De gå igjen Og fjernt et minne om at engang protesterte? Skrek jeg ikke? trampet i Jeg husker ikke, snubler bare oppover trappetrinn med tall som lyser grønt mot Exit (rødt) og redd. Fra lerretet bak meg stemmene, metallisk ropert-brølende de hvisker som fra hvinende vinsjer og et gravmørke omkring meg bare hodene så vidt, så hvite over benkeryggene, og når jeg snakker til dem Hysj? Så ut med dem på hodet ut gjennom døren, ut men bare inn i en kinosal, nøyaktig maken, og den samme filmen Kjører de den forlengs eller baklengs Hysj. Og kontrolløren og det hele om igjen, opp trappene ut igjen, men alltid bare inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå