Cluster1 Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kan du sjekke om du får opprettet nye mapper for å lagre meldinger i? Slik at ikke alt må bli lagret i Inboxen - om du skjønner? 6012248[/snapback] Jeg quoter meg selv her... 6036017[/snapback] Den limiten kunne oppheves på K750 og w800, så kan den vel oppheves her også? 6038036[/snapback] Lurer fremdeles på hva du mente med dette... Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 9. mai 2006 Del Skrevet 9. mai 2006 Noen som vet hvor mange meldinger man kan lagre? Er det noen sperre? Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Jeg lurer akkurat på det samme! Er det sperre på antall meldinger man kan lagre? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 For andre som lurer på om man kan opprette egne mapper for meldingene, for å unngå å bare bruke Inbox - så kan man ikke det. Kjøpte W810 selv i går. Lurer forsåvidt fremdeles på hva bmwm3 mente med sitt siste innlegg, og om han kan utdype kommentaren sin. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har fått meg denne mobilen jeg også og erkjempefornøyd,, men det er en ting som jeg misliker strekt. JEg kan ikke legge inn alle musikkfilene mine på mobilen og spille de av, noen av dem fungerer. Har kanskje kommet frem til en grunn til dette, mobilen kan bare spille av mp3-filer (ikke wma) og musikk med bitrate fra 160 og nedover, størst sjanse med 128kbit/s. Finnes det et prgram som konverterer alle musikkfiler til slikt? Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 For andre som lurer på om man kan opprette egne mapper for meldingene, for å unngå å bare bruke Inbox - så kan man ikke det. Kjøpte W810 selv i går. Lurer forsåvidt fremdeles på hva bmwm3 mente med sitt siste innlegg, og om han kan utdype kommentaren sin. 6075223[/snapback] Eh, ja, jeg vet bare at på K750/w800 kunne limiten for antall meldinger oppheves/økes, mener også dette kunne gjøres med W810. Men hvordan vet jeg ikke, leste dette på SE-NSE.com Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har fått meg denne mobilen jeg også og erkjempefornøyd,, men det er en ting som jeg misliker strekt. JEg kan ikke legge inn alle musikkfilene mine på mobilen og spille de av, noen av dem fungerer. Har kanskje kommet frem til en grunn til dette, mobilen kan bare spille av mp3-filer (ikke wma) og musikk med bitrate fra 160 og nedover, størst sjanse med 128kbit/s. Finnes det et prgram som konverterer alle musikkfiler til slikt? 6093791[/snapback] Det gjør det. Se her: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=10183 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Har fått meg denne mobilen jeg også og erkjempefornøyd,, men det er en ting som jeg misliker strekt. JEg kan ikke legge inn alle musikkfilene mine på mobilen og spille de av, noen av dem fungerer. Har kanskje kommet frem til en grunn til dette, mobilen kan bare spille av mp3-filer (ikke wma) og musikk med bitrate fra 160 og nedover, størst sjanse med 128kbit/s. Finnes det et prgram som konverterer alle musikkfiler til slikt? 6093791[/snapback] Det gjør det. Se her: http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm 6094224[/snapback] Har du samme problem som meg og har du noe erfaring med programmet? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Nei, jeg har ikke samme problem. Har ikke telefonen engang... Har imidlertid gode erfaringer med en tidligere versjon av programmet. Det kan i hvert fall endre bittraten til 128kbit/s. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) ok, driver å endrer sangene mine nå EDIT: Teorien min var korrekt nå virker alle sangene mine på mobilen. For alle dere som har samme prob. som jeg hadde, bare bruk det programmet som Dimanche linket til og velg 128kbit/s og at de skal bli .mp3 (lame). Endret 14. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Forresten... Er man låst til å bruke orange walkman-layout på w-serien? Eller er det sånn som vanlig at man kan bytte? Sikkert dumt spm, men... Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Forresten... Er man låst til å bruke orange walkman-layout på w-serien? Eller er det sånn som vanlig at man kan bytte? Sikkert dumt spm, men... 6115901[/snapback] Neida, man er ikke låst til et bestemt layout.....er en hel haug å velge mellom... Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 hvor kan amn gjøre dette? Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Orbit motivet var sjefoleinen Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 ja vet, men det er et "theme", men det var noen som spurte om det går ann å skifte skinnet til walkman player. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Den er låst ja. Knall oransj den. Likte ikke helt det, men jeg får leve med det. SE kan sikkert fikse dette ved neste FW oppdatering, men jeg trur ikke dem kommer til å gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå