CellularDude Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Jeg kjøpte W810i denne uka, og har tidligere hatt en W800i. Forskjellene ligger mye i utseendet, men en del annet er det da også. Greit å slippe joystick, men jeg synes ikke navigasjonstasten på 810i er spesielt behagelig. Den tar på en måte borti, og knirker ved bruk. Leste annetsteds på forumet at en løsning på problemet kan være å bruke silikon, men jeg vet ikke om jeg våger det. Lyset i tastaturet på 810i er meget svakt, i tillegg til grå tall/bokstaver på koksgrå bakgrunn... Skjermen blir kølsvart etter 10-15 sek. uten bruk. Fint om det kunne vist klokke og innkomne meldinger. Har ikke funnet noen måte å få klokke på skjermen, som skjermsparer. Det var det jo på f.eks K750i, W800i og W550i. I stedet må jeg trykke inn en tast og kommer da i stand-by. Menyene og skjermen er forbedret, men ellers er det mye det samme som på W800. Men det er jo bra. God lyd, lettbrukt mp3-spiller, RDS-radio og 2 megapixelkamera med autofokus. Jeg er totalt sett meget godt fornøyd med W810i. Tillegg: At den leveres med både USB-kabel og audiokabel (som kan kobles til et stereoanlegg, eller PA-anlegg for den saks skyld) er jo flott. Minnekort på 512 MB er heller ikke å forakte. Hodetelefonene som leveres med er svarte, og dermed mye stiligere enn de kjedelige grå som ble levert med W550i og W800i. Endret 30. april 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
Beop Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 noen som vet når w810i med netcomlås kommer? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Klart Svar i Moss har den. Har kampanje til tirsdag hvis jeg ikke husker feil. Nyåpna butikk Lenke til kommentar
µT. Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Jeg har for øyeblikket en K700i, og er strålende fornøyd med den. Men det har seg slik at jeg trenger mer plass, så nå vurderer jeg å skifte til W810i. Det store spørsmålet mitt er; er det lurt å kjøpe denne mobilen mht den høye prisen den kommer til å koste, eller er det lurt å bare kjøpe W800i? Jeg regner med at W800i kommer til å synke litt i pris når W810i kommer på markede. Alle svar mottas med takk 5840128[/snapback] Jeg sier nå bare, velg mobil etter smak.. i denne sammenhengen her er det samme mobil vi snakker om her, bortsett fra Design og EDGE.. Det kommer ann på deg og om du liker Oransje og Hvit, eller Svart og oransje.. pluss tastene er litt annerledes.. men alt i alt er det samme mobil.. Prisene på disse, vet jeg ikke.. men men.. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Etter å hatt W810 i ca ei uke nå må jeg si at jeg er godt fornøyd med telefonen. Jeg synes at tastaturet er bedre enn på W800. Jeg irriterer meg litt over hvorfor de har fjernet linsedekselet som har vært på mange av deres andre modeller, og det er samme dårlige løsningen på minnekort brønnen som i forrige modell. Ellers så har designet falt i smak hos meg. Eksklusivt utseende på både mobil og handsfree sett. Rart at ikke amobil har testet den enda. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Enig, savner en test av den mobilen. AMOBIL VI VENTER!!!!!! Lenke til kommentar
Sharp Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Dinside testet den jo for ei uke siden. Test Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hmm,syns faktisk W800 har bedre lyd i både høyttaler og headset enn i min nye W810... Noen som har opplevd det samme? Kan være min som er litt mandags model kanskje? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Dinside testet den jo for ei uke siden. Test 6032124[/snapback] jaja, men dinside sine tester er ikke like fyldige og gode som amobil sine tester. Endret 3. mai 2006 av St.Matias Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 For dere som vil ha en W810i med abonoment, gå inn på telefonleverandørene sine sider. Eks.: NetCom's Nettbutikk. Lenke til kommentar
howerang Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Ingen som har nevnt at W810i Har sykt mye bedre Video oppløsning ? Måtte bare legge til .. Har hatt W810i i 2 uker nå, og er storfornøyd .. Er den beste telefonen jeg noen gang har hatt, og har hatt en del telefonener i det siste. Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan du sjekke om du får opprettet nye mapper for å lagre meldinger i? Slik at ikke alt må bli lagret i Inboxen - om du skjønner? 6012248[/snapback] Jeg quoter meg selv her... Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Meldinger kan du lagre i lagrede meldinger mappen i tillegg til innboksen og i maler. Jeg har ikke funnet noen andre muligheter nei. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Kan du sjekke om du får opprettet nye mapper for å lagre meldinger i? Slik at ikke alt må bli lagret i Inboxen - om du skjønner? 6012248[/snapback] Jeg quoter meg selv her... 6036017[/snapback] Den limiten kunne oppheves på K750 og w800, så kan den vel oppheves her også? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Hva mener du med at limiten kunne oppheves? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 På den andre side. K700 er jo som kjent en veldig dårlig telefon, spesielt med tanke på batteritid. Uhm...nei? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 På den andre side. K700 er jo som kjent en veldig dårlig telefon, spesielt med tanke på batteritid. Uhm...nei? 6042339[/snapback] Uhm...nei? Må si det samme jeg også....min K700 har ihvertfall meget god batterietid, og heller ingen dårlig telefon..... Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Har hatt telefonen i en uke jeg og nå, er strålende fornøyd. Mp3-spilleren er en fullgod erstatning for ipod'en min, kameraet er overlegent alt annet av mobiler jeg har vært borti, nytt stilig UI (kan endre usteende på ikonene), og de medfølgende øreproppene var faktisk ganske gode Anbefales! Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg lurer på om det er mulig å skifte den orange bakgrunnen ved tastelås og menyen etc, og fått en sort i stedet, eller hvilken som helst egentlig. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Jeg lurer på om det er mulig å skifte den orange bakgrunnen ved tastelås og menyen etc, og fått en sort i stedet, eller hvilken som helst egentlig. 6057283[/snapback] Du kan endre themet i Instillinger -> Display -> Motiv Orbit er ett fett svart theme Endret 8. mai 2006 av Psykopatisk Kaffelefse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå