Yngve-j Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei! Når jeg skal inn på laserskriveren på jobben, må jeg bestandig inn på mine nettverksteder og klikke på den pc'n som skriveren er koblet til, og skrive inn brukernavn og passord til den maskinen, ellers så får jeg bare beskjed om at utskriftkøen ikke kjører.. Hvordan får jeg fjernet dette, så jeg slipper å gjøre dette hver gang.. Maskinen jeg bruker har xp home, og den skriveren er koblet til har windows 2000.. alt er i orden med nettverket, men vet ikke hvordan jeg får fjernet passordboksen, sånn at jeg kan bruke skriveren uten at jeg bestandig må inn på nettverket og arbeidsgruppe for å skrive inn passord og brukernavn på den pc'n det gjelder.. De andre maskinene i nettverket kommer jeg inn på uten denne passordboksen.. Alt virker i orden med brukerkontoer o.s.v Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå