ktrmc Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei! Jeg har ikke hatt internett siden tirsdag kl.7. Kundesupport sa hver dag (etter ca. 35 min ventetid) at det er noe galt i sentralen og at feilen fikses dagen etterpå. Jeg har fremdeles ikke internett og vurderer nå å heve avtalen hvis de ikke klarer å levere før helgen. I vilkårene står det: "10.4 Heving Kunden kan med øyeblikkelig virkning heve avtalen ved vesentlig mislighold fra NextGenTels side. " Er det 'vesentlig mislighold' når de ikke kan levere bredbånd på 4 fire dager? Tenkte at jeg bare hever avtalen i morgen ettermiddag og sender brev i tillegg. Henter meg heller et UPC-modem. Ikke like god pris, men... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tja, 4 dager var vel ikke helt av det værste, selv o mdet er ille. Men har du ikke nett innen neste tirsdag igjen så vil jeg si det er på tide å gjøre noe. Du kan uansett kreve avslag for de dagene du ikke har hatt nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå