Nuffern Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dette sitatet er hentet fra Dagbladet.no torsdag kl. 18:31, og omtaler "bomben" uten for den amerikanske ambasaden idag. - Pakken er utstyrt med seks antenner. Vi tar dette seriøst, derfor er et stort område avsperret, sa operativ uteleder Erling Olstad til Dagbladet.no. Mer seriøst jo flere antenner? Ville det vært mindre seriøst om den hadde én antenne? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det der var ikke så spesielt moro da. Først beskriver han pakken. Deretter bekrefter han at de tar dette seriøst! kan være dårlig formulering av journalisten også...:) Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Sier ikke at det var dett av stolen le deg ihjel, men det jeg reagerte på var: "Pakken er utstyrt med seks antenner. Vi tar dette seriøst!". Dersom man later som om politimannen hadde totendialekt i tillegg, så er vi kanskje inne i sjangeren "moro". Lenke til kommentar
qdos Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Dersom man later som om politimannen hadde totendialekt i tillegg, så er vi kanskje inne i sjangeren "moro".5840318[/snapback] Ja, da ble den ufattelig morsom! Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Ufattelig er et ganske sterkt ord i denne sammenhengen. Jeg ville kanskje ha sagt mer begrenset humoristisk. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er jo ikke så veldig mange "vanelige ting" som har seks antenner da. Derfor lurte de på om det var noe annet. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hehehe.. Jeg synes den var morsom "Er det en greie med SEKS antenner? CALL THE ARMY!" Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Det er jo ikke så veldig mange "vanelige ting" som har seks antenner da. Derfor lurte de på om det var noe annet. 5840819[/snapback] Kanskje det var en MIMO-router. Who knows.. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Hehehe.. Jeg synes den var morsom "Er det en greie med SEKS antenner? CALL THE ARMY!" 5841103[/snapback] Bra at noen kunne redde han opp av humor-gjørma Jeg gir den 4/10 for et tappert forsøk av trådstarter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Hehehe.. Jeg synes den var morsom "Er det en greie med SEKS antenner? CALL THE ARMY!" 5841103[/snapback] Bra at noen kunne redde han opp av humor-gjørma Jeg gir den 4/10 for et tappert forsøk av trådstarter 5862857[/snapback] Forsøket får 2/10, men tråden får solide 0 av 10. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Vi lever hekdigvis i en betydningsfull og farlig verden.....ahhh til og med i "lille oslo" Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Det er jo ikke så veldig mange "vanelige ting" som har seks antenner da. Derfor lurte de på om det var noe annet. 5840819[/snapback] Kanskje det var en MIMO-router. Who knows.. 5862819[/snapback] Faen for en sjuk verden vi lever i når man ikke kan sette fra seg to MIMO-rutere i SLI utenfor en hvilken som helst ambassade. Forøvrig syns jeg "Pakken er utstyrt med seks antenner. Vi tar dette seriøst!" var mer enn morsom nok for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå