Mister t Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har fått en netopia 3351 modem/router fra nexgentel, men klarer ikke åpne portene. Jeg har en Thomson speedtouch 510i og en D-link 604 som jeg heller vil bruke, er dette mulig? Har ikke ringt kundesrevice enda, fordi jeg antar det er lang ventetid, og jeg er utålmodig. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jeg har fått en netopia 3351 modem/router fra nexgentel, men klarer ikke åpne portene. Jeg har en Thomson speedtouch 510i og en D-link 604 som jeg heller vil bruke, er dette mulig? Har ikke ringt kundesrevice enda, fordi jeg antar det er lang ventetid, og jeg er utålmodig. 5840070[/snapback] Start - kjør - telnet 10.0.0.1 username : ngt Password:ChkBid114 (skiller mellom store og små bokstaver) Blar deg til Nat adress etter eller annent husker ikke helt, har en annen roter nå (zyxhel ) husk å Bind dem til din interne ip Edit: skrev feil passord først Endret 30. mars 2006 av Kuffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå