Pål-Espen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei! Etter jeg har mista driver CDn til PCn min så har batteriet funka dårligere, før holdt det i 2 timer, nå holder det i 10 min. Sånn ble det etter jeg formaterte og måtte laste ned drivere fre HP sin hjemmeside, er det noen drivere som kan fikse så det holder lengere som jeg da ikke har installert? det jeg har installert er: Lydkort Skjermkort Quick Launch buttons Touch pad-driver PCn er en HP ze2103ea Om det ikke er noen driver som fikser det, hva kan det vere? blir batteriet automatisk dårligere av formatering? Lenke til kommentar
alskfjas Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er nok neppe driverne som gjør det. Tipper du hadde et strømspareprogram elns før du formaterte. Slikt følger ofte med laptoper. Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Hadde den inne til reparasjon så di bytta hele hovedkortet, så når jeg fikk den hjem så formaterte jeg, da etter det så ble det sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå