Gå til innhold

Celeron med oppgradert ram/skjermkort til gaming?

Kaste

Anbefalte innlegg

etter et lite uhell med pcen som var helt ny, der den bare smeltet. broren min hadde lekt seg litt og kommet borti vifte styringen og skrudd av viften så prosesoren:Amd dobbel kjerne 4000 med hk smeltet .. :cry: såå

er nesten litt avhenging av pc så nå har jeg skaffet meg en "erstatnigs pc" som min andre bror hadde stående sååå

vis jeg kjøper ram og tar skjermkortet mitt: Asus Radeon X1600PRO 512MB og setter de i. kan jeg da spille F.eks. BF2? og andre litt krevende spill

Prosesor: Celeron 2.5ghz

Ram. 256+512.

HDD: vetsje, 7200 rpm

skjermkort:Asus Radeon X1600PRO 512MB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
etter et lite uhell med pcen som var helt ny, der den bare smeltet. broren min hadde lekt seg litt og kommet borti vifte styringen og skrudd av viften så prosesoren:Amd dobbel kjerne 4000 med hk smeltet .. :cry: såå

er nesten litt avhenging av pc så nå har jeg skaffet meg en "erstatnigs pc" som min andre bror hadde stående sååå

vis jeg kjøper ram og tar skjermkortet mitt: Asus Radeon X1600PRO 512MB og setter de i. kan jeg da spille F.eks. BF2? og andre litt krevende spill

Prosesor: Celeron 2.5ghz

Ram. 256+512.

HDD: vetsje, 7200 rpm

skjermkort:Asus Radeon X1600PRO 512MB

5840046[/snapback]

OT:hadde jeg vært deg hadde jeg drept broren din...

men den kan nok klare litt forsiktig bf2, men ikke forvent og spille med alt på høyeste, på laveste derimot kan det gå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...