REXI Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Hei, jeg har "Arvet" en pc med Windows 2000 på, (etter min, nå avdøde bror), det jeg lurte litt på, hva kan jeg bruke det til, det virker jo kjent (Win98), men kan jeg bruke det med en Win98 maskin og Win2000, om en annen?? Tenkte på om det gikk ann å bruke i LAN ? Går det ann å bruke det til å spille på ? Om Dere vet noe / noen bra sider og tips, så Please ?! MvH REXI Lenke til kommentar
bertie Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 det er bare mye bedre og mer stabilt enn windows 98. Mye enklere med lan og slike ting. når det gjelder tips og slikt er det bare å søke etter windows 2000 i en eller annen søkemotor. de aller aller fleste spill fungerer i windows 2000. bertie Lenke til kommentar
REXI Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 Tusen Takk, Håper jeg finner mest mulig ut av det, da, siden jeg også har Orginal Cd`en. Og siden de fleste spill går ann å bruke på det, ja hvorfor ikke :smile: Er forøvrig fornøyd med Win 98, har ikke så mange "Bluescreen" at det burde gjøre noe.... Atter engang Takk :smile: MvH Rexi Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Kan legge til at det vil vere ein fordel å ha den siste Servicepacken til Windows 2000 installert (for tida SP3), på den måten får du best støtte for spel, og eit best mogleg utbedra operativsystem! Ole Lenke til kommentar
Arachnid Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Den 2002-09-26 20:50, skrev REXI:etter min, nå avdøde bror avdøde bror? stakkars deg.. Jeg kondolerer :smile: (if serrious.) Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. oktober 2002 Del Skrevet 1. oktober 2002 Quote: Quote: etter min, nå avdøde bror avdøde bror? stakkars deg.. Jeg kondolerer :smile: (if serrious.) Det samme fra meg. Lenke til kommentar
REXI Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Jeg Takker for Kondolansene, Ja Det er Seriøst ! Riktignok, er det 1 år siden,men det har tatt meg denne tiden for å hente meg inn, og for å ta i bruk alt det flotte av pc utstyr han hadde, og som jeg idag besitter.. Forøvrig, valgte han å gå bort, nettopp fyllt 25 år. Den evige og forbannde Kjærligheten.. MvH REXI. PS: Takker for alle seriøse svar ifra Dere og !! Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-03 22:00, skrev REXI:Jeg Takker for Kondolansene, Ja Det er Seriøst !Riktignok, er det 1 år siden,men det har tatt meg denne tiden for å hente meg inn, og for å ta i bruk alt det flotte av pc utstyr han hadde, og som jeg idag besitter..Forøvrig, valgte han å gå bort, nettopp fyllt 25 år.Den evige og forbannde Kjærligheten..MvHREXI.PS: Takker for alle seriøse svar ifra Dere og !! "valgte og gå bort?" kondolerer Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 9. oktober 2002 Del Skrevet 9. oktober 2002 Trasig å høre, man føler seg temmelig tom og hjelpeløs etter slikt. Når det gjelder W2000 og spill, er det stort sett ikke noe problem, men det liker ikke rene Dos-spill noe særlig. Vi kjører W2000 på tre maskiner her i huset, to av dem brukes mye til spilling, min heller minimalt til slikt. Men de to andre kjører helt flott. Enig med det å sette inn SP3, det er en nødvendighet mht. mulitmedia og gir kjempestabilitet. Lykke til, W2000 er et kjempe-os. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå