Riotguy Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har nå, etter desperat forsøk på å få skjermkortet til å virke i XP, installert Windows 2000. Men jeg får stadig samme feil. "Feil 10" . "Skjermkortet vil ikke starte". Dette gjelder "Creative Labs Riva TNT" 16Mb. Ikke store greiene, men jeg vil at det skal virke. Det er et innebygget skjermkort på 4Mb fra før, som jeg til stadighet deaktiverer/avinstallerer. Men det hjelper tydeligvis lite. Jeg har lastet ned den siste driveren til det "nye" skjermkortet. Noen forslag til hvordan jeg kan få det til å virke? Spør om dere trenger mer informasjon. Takk. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hvorfor i all verden skal du ha noe så ubruklig til og virke? Du kan jo alltids laste ned nyeste driverene og uinnstalere det gamle og innstalere de nye, kan jo funke. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 det der var et unødvendig svar! @ Riotguy: har du sjekket i bios at det integreerte skjermkortet er deaktivert? det kan hende det er et eller annet rart som får det til å overstyre det dedikerte skjermkortet du prøver å installere. Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) tha stoffi: Det hadde jeg ikke tenkt på. Skal sjekke ved neste oppstart! Takk! Endret 30. mars 2006 av Riotguy Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 noe på systemet krasjer muligens, nye komponenter vs eldre komponenter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå