Wixe Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Følgende prosjekt er i gang: Aopen HQ08, alle vifteåpninger er helt åpne (ingen små hull). Enermax 431W Whisper, vifter byttet ut med Papst stillegående. 2xInnovacool Rev 3 vannblokker. 2xInnovacool Chipcooler (1 på gpu, 1 på chip). 3xBlack Ice Micro (m. papst 80mm @ 12Db(a)) hvorav en er montert i front (innsug) som er slynget til Chipset kjølerne, de andre to er plassert bak i kabinettet (orginalplassering) og er slynget til Cpu`ene. montert over er det 2 80mm papst @ 12Db(a) til å trekke lufta ut. 1xInnovatek flow-O-matic m. pulse (sendes Digitaldoc5). Alle vifter har gummimellomlegg mellom flatene Innvendig i kabinettet er det brukt Noice control Dempematter på alle flater, med aluminiumsplater over(fra Chlas ohlson). 1xAquaVia 1300 2280L/t fra OIK Tar gjerne imot tips for forbedringer, eller eventuelle kritiske notater før jeg setter i gang :smile: Lenke til kommentar
daho Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Har du noen bilder, har samme kabinettet, bare det ser ikke ut som hq-08 Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Nei jeg har ikke kamera enda, en kan si at jeg ble en smule blakk av dette :wink: LOL Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 jeg har oxo HQ. har arbeidet mye med det, og er fornøyd med resultatet, men er ennå ikke ferdig (når blir man det når det gjelder casemodding? ) :razz: har ikke egen side ennå, men de som har lyst å få ett inntrykk av kab. mitt kan ta turen innom her å se :smile: Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 27. september 2002 Forfatter Del Skrevet 27. september 2002 Det så jo pent ut det :smile: Ikke akkurat min stil, men det er jo det som gjør modding så gøy... BTW jeg har glemt å ta med specs på nåværende system: Aopen HQ08 (Enermax 431W psu) MSI6321AIR (skal lakkeres sort) Pentium III 750 @ 1Ghz 133x7,5 (glacialtech Iglo2310, byttes ut) 512Mb Sdram ikke kjølt (enda) Elsa Gladiac 2MX @ 220/194 (intel P3 kjøleribber) 4x Seagate 20,4GB 5400Rpm Raid 0+1 (i silentdrives) Sunsway USB 2.0 kontroller 2xEksterne 51/4 kabinetter(creative dvd+cdrw) Digital Doc5 En drøss med 80mm papst vifter 12Db(a) Systemet er så og si lydløst, men det skal bli enda mer stille når jeg får fjerna cpu/chipkjølere ol. (noe som er hele baktanken med dette). Systemet skal helst kunne benyttes på fremtidig AMD system oxo... (dette har en bare råd/energi til EN gang). Hele systemet skal være SORT/SØLV med ultra bright blå neon som LEDS. Vel det var specs, kommer tilbake med oppdateringer ol. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 5. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2002 Alle vifter blir byttet ut med Enermax m. motstand. Motstand montert som en rheobus under Digitaldoc 5. Lenke til kommentar
Wixe Skrevet 6. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2002 Har nå avsluttet dette prosjektet da det ikke passet med min nye hardware. Se "Hjemmesnekra" vannkjøling?!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå