Deosl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Endelig litt media til GRAW PC! Vidoen finner du her fra Ubisoft Ser lovende ut med det taktiske aspektet samt "body awerness". Endret 30. mars 2006 av Deosl Lenke til kommentar
Glipp Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 har det til 360'ien min, og skal ha det på PC digget spillet rett og slett.. likte tactical mappet i traileren.. så litt vanskelig ut sammenlignet med GR1, men er sikkert lettere enn man tror lurer bare på hva jeg skal velge AA+bloom eller HDR og ingen aa... hmmm Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 så litt for...arcade aktig ut spør du meg. Men det kan være fordi de har prøvd å gjøre traileren så action som mulig... Lenke til kommentar
graks Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 gleder utrulig til graw skal komme pc.har forhånds bestillt spillet. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 , jeg er blitt skuffet før av sånne type spill, MANGE ganger (hater arcade , men elsker realistiske spill ). Har brukt rundt 1200 på spill som er bare å kaste. Det så også ut som det lagget en god del også. For min del skal jeg nedlaste det som en fulldemo og se om det er vært å beholde det. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Det blir ikke arcade i allefall, det er helt sikkert. Dersom du dere leser litt i forumet på ghostrecon.net så ser dere dette. Blir et ganske så annerledes spill i forhold til 360/PS2/Xbox versjonen. Er et helt annet firma som har utviklet dette (GRIN i Sverige)... Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 Som Spook sier, dette spillet er LANGT i fra arcade. Les denne oppsumeringen fra en preview her. Lenke til kommentar
graks Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Elendig FPS da. 5879013[/snapback] hva er det som er så elendig med det? sjekk ut dette nye skjermbilde fra graw(pc) med hdr og fsaa på samtidig.dette funker bare med ati x1000 serie kort.nvidia har enda ikke støtte før hdr og fsaa samtidig. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) FPS = Frames Per Second. Se filmen så skjønner du. Endret 7. april 2006 av BTK Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 FPS = Frames Per Second. Se filmen så skjønner du. 5881998[/snapback] Se HD versjonen av traileren så ser du at det ikke er noe problem... Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er den jeg har sett, og jeg syns det er for dårlig FPS. Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Nå¨er dette mere en tactical FPS, ikke noe doom spill for dem som etterlyser det heller. Dem som likte GR1 er jeg sikker på vil digge dette, dem som er doom fan osv trenger strengt tatt ikke spille siden dem er vant til noe helt annet. Jeg kommer til å digge det, er 100% sikker. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Er Frames Per Second vi snakker om her, bare så du er klar over det. Ser på videon at går plagsomt sakte, får bare håpe det blir optimalisert bra nok til launch. Tviler egentlig også på at det er noen selvfølgelighet at de som likte GR1 vil like dette, ser ut til å bli mye mindre taktisk, mer arcade, men vi får se. Lenke til kommentar
graks Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 sjekk ut denne preview av graw som hardcore spillerne i ghostrecon.net har gjort,de sier at spillet er utrulig bra.det holder for meg,de er like hardcore ghostrecon fan som meg. http://www.ghostrecon.net/html/GRAWpreview.htm Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Høres bra ut... Håper det blir bra online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå