EskildO Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hei! PC-en min kan finne på å fryse når jeg spiller spill eller musikk, lyden henger seg opp og maskinen er uimottakelig for noe annet enn reset-knappen. Det er ikke noe spesielt intervall på dette, kan skje alt mellom 2-10 minutter fra jeg startet spillet eller musikken. Hva kan dette komme av? Har oppdatert driverne til lydkortet (SB Live 24bit) og oppdatert skjermkortdrivere (PC 9800 Pro). Endret 30. mars 2006 av EskildO Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei! Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Norton Antivirus 2005 med alle oppdateringer. Hvordan det? Lenke til kommentar
spsg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Skjer det hver gang du starter musikk eller film? Annet enn at PC'en din går varm, har jeg egentlig ingen gode forslag. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Maskinen går neppe varm. Har Silencer på grafikkortet og Arctic Silver på både cpu og grafikkort. Lenke til kommentar
spsg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg er fristet til å si: Haha, pwnd! Dersom du har en annen plass du kan lagre dritt(Portable Harddisk annen PC etc) hadde jeg formatert PCen. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg er fristet til å si: Haha, pwnd! 5840014[/snapback] Vet. Mja, det var etter formateringa jeg hadde i forrige uke at dette begynte å skje. Lenke til kommentar
spsg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kjipt, da. Og du er sikker på at det ikke er virius? Jeg vet det er veldig banalt, men når man formaterer PC'en bør man ha alt lagret lokalt så man slipper å gå på internet uten SP2 eller Firewall eller noe i den duren. Du kan jo også prøve med Drive Cleaner. Det kan hende at gamle drivere henger igjen og mugger PCen din. Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Testet det programmet. Det hjalp ikke. Noen annen idé om hva det kan være? Takker for svar. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg som skrev med EskildO sin konto. Det er neppe virus, men kan jo alltids scanne maskinen. Drivere som henger igjen når man formaterer? Nei, nå må du gi deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå