fredriri Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har en gammel Nokia-skjerm, og har kjøpt en 5BNC-kabel for å skifte mellom 2 pc'er. D-Sub funker glimrende, men når jeg skifter over til BNC-tilkoblingen, kommer det opp scanlines, omtrent lik den jeg får når jeg setter oppløsningen høyere enn skjermen takler. Har prøvd å sette ned både oppløsning og fargedybde på BNC-tilkoblingen, uten at det har funket. Er det noen drivere som må til, eller er det noe annet som gjør at det ikke funker Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Høres ut som det kan være noe galt med synk-kablene. Er du sikker på at du har koblet V og H synk riktig? Prøv å bytt om på dem. Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Kan det være at skjermkortet krever "skjerm ID" ?. Om dette signalet ikke retuneres så kobler skjermkortet (eller skjermen) ned skjermen ved. Jeg var borti et sånt problem for en del år tilbake. Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Kan det være at skjermkortet krever "skjerm ID" ?. Om dette signalet ikke retuneres så kobler skjermkortet (eller skjermen) ned skjermen ved. Jeg var borti et sånt problem for en del år tilbake. 5858062[/snapback] Hvordan gjøres dette? Bruker både XP og Ubuntu. I XP har jeg lagt inn drivere for monitoren. Samme problem i begge OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå