andrvas Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Akkurat nå er jeg så forbannet som det går an å bli! Jeg har kommet meg inn i den store Oblivion porten som åpnes under slaget ved Bruma, og skal liksom finne Sigil steinen i løpet av 10 minutter. Jeg har sprunget fram og tilbake som en gal, lett etter en inngang til tårnet hvor steinen befinner seg. Den eneste saven jeg har, er når jeg har akkurat kommet inn i tårnet hvor steinen befinner seg (etter mye leting!), men til gjengjeld har jeg ca 30 sekunder igjen før alt går i dass. Noen tips? Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 gå til saven før du gikk in i portalen, bruk mindre tid Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 gå til saven før du gikk in i portalen, bruk mindre tid 5839433[/snapback] Har ingen flere saver Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 WHAT?!?! du må jo huske på å ha flere saves gutt!!! hmmm, kast på deg alt du har av posions og bein opp å ta steinen:P Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jaja, antar det var jeg som var rimelig dum og ikke hadde flere saver. Faen, takk for den Bethesda, 27 timer spilletid rett i dass! Helvetes tidsklemmer, verste som finnes i spill, uansett genre! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jaja, antar det var jeg som var rimelig dum og ikke hadde flere saver. Faen, takk for den Bethesda, 27 timer spilletid rett i dass! Helvetes tidsklemmer, verste som finnes i spill, uansett genre! 5839459[/snapback] Jeg hater å stresse i spill Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Stress er alltid dritt, hver gang jeg får en stressende oppgave saver jeg like før, slik at jeg kan komme tilbake igjen. Og hvis jeg finenr ting veldig fort lager jeg nye saver, slik at jeg ikke trenger å starte fra begynnelsen hele tida! Lenke til kommentar
Erlink2004 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Agh, den er kjip. Jeg gjorde det samme, men jeg klarte å løpe gjennom hele greia. Lenke til kommentar
Heyward Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) den er kjip ass... jeg gjorde det nå nettopp....klarte det på siste minuttet Endret 30. mars 2006 av Heyward Lenke til kommentar
nord Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 bør man hjelpe alle byene for å skaffe menn til å gjøre denne? er der nå, men har bare hjulpet Skindrad, brauma og chorrol. gørr lei å løpe etter steinene allerede.. Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tidspress ødelegger litt:/ jeg va oss en kompis av mæ når han var der:P når vi fant ut at det var tidspress der fy faen kor æ prøvde å stresse han:P hey du vet du at det er bare 4 minutter igjen? heeeeeeey duuuUU vet du at det er bare 1 minutt igjen nå for du må starte på nytt? Lenke til kommentar
andrvas Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Synes det er ganske dårlig egentlig, fra Bethesda's side. Elder Scrolls har liksom aldri vært synonymt med stress . Minner jo mer om FPS enn RPG når man holder på sånn. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 du får finne en kode å jukse deg ut av det da, så slipper du å begynne på nytt Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg hadde 18 min på meg da... sikkert fordi jeg henta hjelp fra mange byer... Jeg avslutta nettop main story og WOW! Ser fram til alle små questa og dungeons Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg klarte å komme meg fra bunn av tårnet til toppen på 1 min... Hadde 10 sek igjen på slutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå