EmmJay Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har gått lei manglende heder og respekt for mitt arbeide for kongedømmet Stormwind. Bitterheten og naget har blitt så stort at det er tid for å snu litt på rollene. Les mer Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Meget underholdene, keep it up! Endret 30. mars 2006 av MiSP Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Du nevner at du har tatt frem intellekt og åndelighet (intellect & spirit), hva med stamina? Spill wow som du selv ønsker, men en av "hoved"attributtene til warlock er stamina (stamina > spirit). Stamina er viktigere, eller i hvertfall like viktig som intellect. Hvis du lurer på hvorfor, har det med at du kan konvertere liv til mana. Gleder meg til din neste blogg, morsomt lesestoff! Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Er so godt å sjå folk som klarar å oversetje ting, og ikkje berre slavisk må bruke dei engelske uttrykka. Takk! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 hehe bra lesing dette, sitter å småler for meg selv her nå Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Bra skrevet! Godt det er flere som velger Warlock. Og ja, stamina er viktig den også Men hvor fikk du den kyllingen fra? Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Hehe, digger bloggen din:D og btw det finst jo folk som Faktisk tener penger på å vere "prostituert" Lenke til kommentar
Øyh Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Haha, morsomste hittil; og det sier ikke lite;) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Heh, artig... Selv om jeg egentlig er så lei av WoW at jeg holder på å kaste opp bare jeg tenker på å bevege meg inn i WoW-seksjonen av forumet her. Lenke til kommentar
Pyso Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Bra for deg, det må jeg si! Warlock er den mest spennende klassen i WoW og få, om noen, kan overgå en god warlock når det kommer til DPS Endret 6. april 2006 av PySoLoS Lenke til kommentar
baltie Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Veldig artig, bra skrevet! (Det heter forresten lyst i bann, ikke lyst i bånd ). Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Artig. Gleder meg til neste gang (hvis det blir mer) Lenke til kommentar
EmmJay Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Takker for positive tilbakemeldinger OJodd: Aslan fikk jeg ved hjelp av et skjult oppdrag noen tipset meg om i Westfall. Baltie: Du har naturligvis helt rett, vet ikke hva jeg tenkte på. Feilen er rettet nå. Endret 3. april 2006 av EmmJay Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Artikkelen din er artig nok den, men virker likevel litt fjern for meg som både forhenværende rollespiller og nåværende dataspiller. Problemet er bare at det er ingen takk å vente seg som Warlock heller, eller noen av de andre yrkene i World of Warcraft heller. Dette var det som fikk meg til å slutte med spillet. Ingen av handligene man gjør i spillet har noen følger for omverdnen, det er denne statiske spillverdenen som kommer til å være World of Warcrafts akilleshæl. Det at jeg kan løper rundt i månedsvis og utføre oppdrag etter oppdrag uten at dette har noen påvirkning for verden rundt gjør at spillet for meg ble poengløst ganske fort. Ta en titt på hva du oppnår i World of Warcraft og fortell meg at jeg tar feil når jeg sier at poenget med spillet er å anskaffe best mulig utstyr. Lenke til kommentar
Arangaras Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 LunarG: Før eg byrjar, so vil eg berre få sagt med ein gong at eg ikkje er noko WoW-fanatiker, spelar det ikkje lenger, men eg reagerte berre litt på noko du sa: Poenget med spelet er kanskje å skaffe best mogeleg utstyr, men det er jo ikkje det som får oss til å spele spelet vel? Grunnen til at vi spelar er vel meistringkjensla, det sosiale, tidsfordrivet. Om vi berre skulle spelt spel som har ei meining og eit poeng, hadde vi vel blitt sitjande igjen med ganske få spel å velge mellom. Kan til dømes ta favorittspelet mitt for tida: God of War. Etter å ha spelt det ein del timar blir eg sitjande igjen med: Kraftige evner. Poenget er? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 det gjelder sikkert ikke alle, men veldig mange som spiller denne type spill, som WOW, guild wars, diablo osv spiller bare for å få det beste utstyret. sånn er det bare. Lenke til kommentar
Gjest medlem-98241 Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Men hvor fikk du den kyllingen fra? 5843665[/snapback] Spam en høns med /chicken til den gir deg q, gi den mat, den legger egg, plukk opp egget, grats du har nå ei høne. Dette er vel en av de artigste sidene på thott. Link. Lenke til kommentar
bonga2 Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 (...)Poenget med spelet er kanskje å skaffe best mogeleg utstyr, men det er jo ikkje det som får oss til å spele spelet vel? Grunnen til at vi spelar er vel meistringkjensla, det sosiale, tidsfordrivet. Om vi berre skulle spelt spel som har ei meining og eit poeng, hadde vi vel blitt sitjande igjen med ganske få spel å velge mellom. (...) 5871892[/snapback] Så vidt jeg vet må man ha godt utstyr for å få mestringsfølelsen. Nytter ikke gå rundt med dårlig utstyr og bli overkjørt av karakterer mange levler under deg, ha føler du vel ikke at du mestrer noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg