Bjarte Pat Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har en optisk Microsoft mus, helt basic, som slutter å virke etterhvert, gjerne kanskje et par timer etter at jeg har skrudd på pcen. Da slukner den helt og jeg får beskjed om at USB er frakoblet, noe den selvsagt ikke er. Dette er jo forsåvidt helt greit, en mus kan jo slutte å virke grunnet slitasje, men det rare er at det bare er å reboote maskinen så fungerer den like bra igjen! Jeg kan jo bare kjøpe ny mus, men kjipt dersom det er bortkastede penger dersom det er maskinen det er noe galt med. Er det noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Installer drivere for USB porten. Du må søke etter dette elementet også installer den, hvis det er ny mus så burde du ha programvare for musa di... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 kjøp ny mus 5839935[/snapback] Det er det siste han trenger å gjøre. Finn drivere og installer dem, slik jeg skrev det. Når kommer dette beskjed med "USB - frakoblet" eller noe sånnt - dobbelklikk på den og søk. Lenke til kommentar
Bjarte Pat Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har hatt musen i halvannet år og har installert alt av drivere og programvare som fulgte med. Dette var aldri et problem i begynnelsen, men er noe nytt som har skjedd i det siste... Lenke til kommentar
Bjarte Pat Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 kjøp ny mus 5839935[/snapback] Det er det siste han trenger å gjøre. Finn drivere og installer dem, slik jeg skrev det. Når kommer dette beskjed med "USB - frakoblet" eller noe sånnt - dobbelklikk på den og søk. 5839947[/snapback] Litt vanskelig å dobbeltklikke på den når ikke musen virker... Lenke til kommentar
Leasch Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hahahahaha! :!: :!: jaja, gjør det etter du har restarta maskinen din eller når luremusa er i drift. Endret 30. mars 2006 av Leasch Lenke til kommentar
Bjarte Pat Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg vet ikke om du har lest den opprinnelige meldingen min, men musen fungerer bare etter reboot, og da er jo ikke den meldingen der lenger Lenke til kommentar
SCV Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 haha, fikk meg en god latter nå Men anyway, som Leasch sier. Innstaler de USB driverene, det skal da ikke vere noe vansklig og finne dem Lenke til kommentar
Bjarte Pat Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Er det noen som faktisk gidder å lese hva jeg skriver som kan hjelpe meg her? Som sagt: Jeg har installert alt av drivere, og det har fungert fint i over et år, dette er noe som har skjedd i det siste. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 åh, vell kjøp ny mus da mann. Sikkert noe galt med ledninga. eller lån ei mus med en kamerat for og sjekke om det er det. Test en annen USB port (dette regner jeg med at du har testet) Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg har en optisk Microsoft mus, helt basic, som slutter å virke etterhvert, gjerne kanskje et par timer etter at jeg har skrudd på pcen. Da slukner den helt og jeg får beskjed om at USB er frakoblet, noe den selvsagt ikke er. Dette er jo forsåvidt helt greit, en mus kan jo slutte å virke grunnet slitasje, men det rare er at det bare er å reboote maskinen så fungerer den like bra igjen! Jeg kan jo bare kjøpe ny mus, men kjipt dersom det er bortkastede penger dersom det er maskinen det er noe galt med. Er det noen som har vært borti dette før? 5839145[/snapback] Sider som driveragent.com sjekker pc'n din om du har installert drivere osv. Greit for 32bit system. Ellers kommer Driver genius Pro med 64 bit støtte snart. Sjekk at du har usb 2 install. Søk på google etter freshusb2. Msi eller gigabyte har en fil der som tvinger usb portene til å refreshe seg. Jeg har hatt noe av det samme problemet, men musen virker hvis jeg tar usb kontakten ut og inn igjen. Tror grunnen dog ligger nok ett helt annet sted. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå