Nitrius Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) At jeg har spurt på det offisielle elder scrolls forumet, men har ikke funnet noe fix enda, er også fler som har et lignende problem. Uansett det som skjer, er at som oftes en gang per game session får jeg en 10-15 sekunders freeze/lockup hvor jeg ikke kan gjøre noe som helst, og lyden forsvinner også. Så blir alt normalt igjen etter 10 til 15 sekunder igjen. Dette kan skje som oftest etter at jeg har loadet et ny sted, f.eks gått igjennom en dør eller lignende, men kan skje andre steder også. Lurer på om noen har vært borti lignende og kansje vet hva problemet kommer av. (se profil for maskinvare) Edit: Drivere er oppdatert. Sitter også med disse optimaliserte skjermkort driverne fra nvidia til Oblivion. Endret 30. mars 2006 av Nitrius Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har faktisk hatt det samme problemet. Ved frys er det to utfall, enten så er alt tilbake til normalen etter 10-15 sekunder som du sier, eller så har deet også hendt at det blir stående et minutt før maskina rebooter.. På et par quests hvor jeg må følge etter folk skjer dette på samme sted hver gang ,så de har jeg måtte gi opp. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Ja fler som har problemet. Uansett jeg ble fortalt først at det kunne være noe med lydkortet, men det har jeg sjekket, har prøvd å spille med lydkortet slått av i enhetsbehandling og det hjalp ikke. Har også prøvd en haug med tweaks og settings, men så langt har ingen ting funket. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Vi har forskjellig lydkort, men begge har Creative. Tror ikke det skal ha noe med det å gjøre. Jeg trodde først det var skjermkortet mitt, for det lå på 70-75 grader, men da burde vel kanskje problemet også dukket opp i BF2 og andre 3D intesnse spill. I et annet forum var det indikasjoner på at pc'er med en-kjerne CPU'er hadde noen problemer, men det syntes jeg hørtes helt idiotisk ut. Ikke stod det noe nærmere forklart hva det dreide seg om heller. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har Creative XtremeMusic, og har ikke opplevd noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå