Maroder_S Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Med Norlink NC Mouse styrer man pekeren med en styrebrikke, som til forveksling ligner på en puck. Les mer Lenke til kommentar
eXa Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 lurer på hvordan den er å spille med? likegreit å ha en dedikert mus til det? Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 lurer på hvordan den er å spille med? likegreit å ha en dedikert mus til det? 5838901[/snapback] Visse typer strategi-spill vil helt klart gå an, men det spørs om den blir for vinglete til raske 3d-spill. Presisjon er noe man har armen og hånden. Når det er sagt så ville jeg nok heller brukt en NC-Mouse enn en Trackball. :-) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Spennende produkt, men når jeg så prisen skjønte jeg med en gang at dette er totalt uaktuelt for meg. Det er imidlertid spennede å se at flere og flere tenker nytt, i stedet for den tradisjonelle musen. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Gode gamle musen er fortsatt den beste Men, det har ikke noe med denne saken å gjøre. On-topic: Samme sier jeg også, totalt uaktuelt for meg pga. prisen. Alt for høy pris, noe jeg garantert ikke kommer til å kjøpe til min laptop for å erstatte touchpaden. Mer eller mindre touchpaden streiker, men da tar man fram musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå