_ducktales_ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Heisan. Jeg solgte akkurat min xbox360 noe som var dumt fordi den er kul men jeg trengte peng. nok om det. Saken er: Jeg har et HDTV så min xbox var instillt på hd 1080i eller noe sånt. Det som er litt dumt er at personen jeg solgte den til har visst et vanlig PAL TV. Xboxen er allerede sendt med posten i dag morges så er lite jeg kan gjøre med det rent fysisk nå. Men det som er skrekken er hva skjer når personen som kjøpte xboxen, får den i posten og kobler den bli og fornøyd til tven med store forventninger. Ingen bilde? eller kommer dette til å ordne seg? Mvh: Caroline Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ingen bilde, men han trenger bare velge TV på den kabelen (knapp på siden) som går til TV-en, istedet for HD-TV. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 så bra! da stiller den seg automatisk til vanlig tv standard? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har ikke testet det selv, men vil tro det ja. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 På den kabelen som du kobler mellom tven og xbox 360en er det en bryter på den kontakten du stikker inn i xboxen. Den kan stilles over på vanlig tv, deretter kan det jo ogsp være en fordel å gå til dispaymenyen når du har fått startet opp xboxen og velge de korrekte innstillingene der. Altså heller for 1080i så velger han 480i eller 480p. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 ok. men det jeg er redd for er at den ikke viser bilde siden instillingene er på en modus PAL tvet til kjøperen ikke støtter. Lenke til kommentar
_ducktales_ Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Noen som vet dette? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Skal gå fint så lenge han presser bryteren til standard tv og ikke HDTV. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå