Flimzes Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Kan noen sjekke over dette oppsettet. Eventuelt skifte ut deler mot bedre. Ikke noe dyrere enn det jeg har Endret 30. mars 2006 av micke090 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Tenkte eventuelt på en Fortron/source 300watt. Hvor mye støyer den, og er det verdt det Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 300W er i minste laget og 2BG ram hadde vært lurt til bf2 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Greit oppsett det her. Men ville nok brukt 100kr. ekstra på et slikt skjermkort: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319312 Som nok yter en del bedre. Denne gir nok omtrent så mye BF2 ytelse du får for 6000 kr. Du har jo selv foreslått en 400W PSU, ta heller denn enn Fotron/source 300W. Også kan du legge til 1Gb ram enten nå eller siden hvis du trenger bedre ytelse. Du kalrer ihvertfall en del med den der. Endret 30. mars 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
Cantus Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) 300W er i minste laget og 2BG ram hadde vært lurt til bf2 5839052[/snapback] Slutter meg til dette! Har spilt et par hundre timer med BF2 nå, og opplevd det med både 1 og 2 Gb. 2Gb er definitivt godt å ha! Vil anbefale f.eks. dette settet hos ps-data: LINK Har brukt dette settet i et par maskiner nå, og er veldig fornøyd! Funker også bra til overklokking om du skulle prøve det senere.. Billig er det også! Endret 30. mars 2006 av Cantus Lenke til kommentar
KvaqK Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=23517 noe til samme pris, bare bedre skjermkort;) Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Watercool: Så ikke det skjermkortet 2gb blir litt dyrt Skulle gjerne vært fra komplett.no fordi at jeg bare har positiv erfaring derfra Kvaqk: Det kabinettet var litt viktig Endret 30. mars 2006 av micke090 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Pc'en er ikke til meg, men en kompis. Jeg har 1gb i min maskin og det funker helt fint med Bf2 Edit: Det havner på gal side av 7000 med 2gb ram Eventuelt så er det bare å kjøpe til seinere Skal ikke kjøre med høyeste oppløsning heller Endret 30. mars 2006 av micke090 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Ta det oppsettet du kom frem til, da. Med litt ekstra bra skjermkort. Så hvis han blir missfornøyd med BF2 ytelsen, kan du bare sette inn ett nytt sett på 1Gb. Det gir bittelitt mindre ytelse enn ett 2Gb sett, men tror ikke det betyr så mye. Ellers så må du vurdere Kvaq sitt forslag, som vil yte bedre, men er det kabinettet og Komplett.no viktig, så må jeg vel si jeg forstår... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 vær obs på at prisguide prisen er fra de billigste stedene... blir ikke den prisen hvis du legger til porto, eller kjøper alt fra ett sted... Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Takk for alle svar. Ville bare dobbelsjekke at alt så bra ut. Min andre pc som jeg bygger selv nå Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) 2GB ram er absolutt en MUST hvis du spiller Battlefield 2 mye. merket stor forskjell da jeg gikk fra 1gb ram til 2gb ram..Så vil anbefale deg i å investere i 2gb ram...du vil ikke angre på det. Flere og flere spill framover vil bli ram krevende etter hvert..noe å tenke på det også. Endret 31. mars 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 23. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2006 2GB ram er absolutt en MUST hvis du spiller Battlefield 2 mye. merket stor forskjell da jeg gikk fra 1gb ram til 2gb ram..Så vil anbefale deg i å investere i 2gb ram...du vil ikke angre på det. Flere og flere spill framover vil bli ram krevende etter hvert..noe å tenke på det også. 5844053[/snapback] Jeg må si jeg merka stoor forskjell når jeg gikk fra 512mb til 1gb selv hehe Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 2GB ram er absolutt en MUST hvis du spiller Battlefield 2 mye. merket stor forskjell da jeg gikk fra 1gb ram til 2gb ram..Så vil anbefale deg i å investere i 2gb ram...du vil ikke angre på det. Flere og flere spill framover vil bli ram krevende etter hvert..noe å tenke på det også. 5844053[/snapback] Jeg må si jeg merka stoor forskjell når jeg gikk fra 512mb til 1gb selv hehe 6162262[/snapback] Jeg gikk fra 1gb til 2gb..Det kan jeg love deg er en forskjell..Absolutt ingen hakking når jeg kjører BF2 på maks oppløsning og full eye candy Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg anbefaler også å kjøpe 2GB Ram. Jeg spillte BF2 med 1GB før å da tok det lang tid å loade brett,spillet kunne hakke litt til tider og sånn.Men så skaffet jeg meg 2GB og alt gikk smooth,brettene loadet myyyyye raskere,ingen hakking heller. Battlefield2 bruker faktisk så mye som 1,5GB med Ram... Det kan være lurere å ha 2GB med Ram og et bra skjermkort enn å ha 1GB med Ram og et überbra skjermkort,iallefall i spill som BF2.(Synes jeg)... Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 24. mai 2006 Del Skrevet 24. mai 2006 Jeg anbefaler også å kjøpe 2GB Ram. Jeg spillte BF2 med 1GB før å da tok det lang tid å loade brett,spillet kunne hakke litt til tider og sånn.Men så skaffet jeg meg 2GB og alt gikk smooth,brettene loadet myyyyye raskere,ingen hakking heller. Battlefield2 bruker faktisk så mye som 1,5GB med Ram... Det kan være lurere å ha 2GB med Ram og et bra skjermkort enn å ha 1GB med Ram og et überbra skjermkort,iallefall i spill som BF2.(Synes jeg)... 6166621[/snapback] Så sant så sant.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg anbefaler også å kjøpe 2GB Ram. Jeg spillte BF2 med 1GB før å da tok det lang tid å loade brett,spillet kunne hakke litt til tider og sånn.Men så skaffet jeg meg 2GB og alt gikk smooth,brettene loadet myyyyye raskere,ingen hakking heller. Battlefield2 bruker faktisk så mye som 1,5GB med Ram... Det kan være lurere å ha 2GB med Ram og et bra skjermkort enn å ha 1GB med Ram og et überbra skjermkort,iallefall i spill som BF2.(Synes jeg)... 6166621[/snapback] Noe überbra skjermkort er det vel ikke akkuratt hvis du ser på oppsettet, med noe billigere skjermkort enn det der kan jeg love deg at bf2 blir håpløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå