Pålarn Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hei. Idag morres, så startet jeg dataen min som vanlig, og merka at start menyen (den linja nederst er borte) Har ikke vært sånn før. Har prøvd å endre instillinger på "Taskbar" in Kontrollpanel, uten lykke=/ Hvordan få den tilbake? MVH Pål Martin EDIT: Jeg ser den under oppstart, men den går bort med engang! Endret 30. mars 2006 av Pålarn Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei.Idag morres, så startet jeg dataen min som vanlig, og merka at start menyen (den linja nederst er borte) Har ikke vært sånn før. Har prøvd å endre instillinger på "Taskbar" in Kontrollpanel, uten lykke=/ Hvordan få den tilbake? MVH Pål Martin EDIT: Jeg ser den under oppstart, men den går bort med engang! 5838660[/snapback] Ikke sikker men.. Point med pekeren i øverst, nederst, venstre og høyre ytre linje på skrivebordet ditt og se om den forandre pil style fra enkelt pil til dobbelt pil i noen av de ytre kanter som er nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
Pålarn Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Hei, Hei! Takk for tipset, men det var heller ikke det Tok bare en system restore, så ordna det seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå