haarod Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Ja, jeg sjekket denne telefonen i stad og den har ikke støtte for MiniSD. Hva slags kort kan jeg bruke da? Og hva er Memory Stick Duo? Endret 30. mars 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Memory stick (pro) duo er minnekorttypen du kan bruke på W810i. Som feks disse: http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10247 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Sony bruker sitt eget minnekort format til sine mobiler. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg ser det finnes en Ultra II utgave av Memory Stick PRO DUO kortene som har høyere ytelse. Klarer SE mobiltelefonene å benytte seg av den ekstra ytelsen, eller merker man ikke forskjell på de forskjellige kortene når de er i bruk i mobiltelefoner? Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Klarer SE mobiltelefonene å benytte seg av den ekstra ytelsen, eller merker man ikke forskjell på de forskjellige kortene når de er i bruk i mobiltelefoner? 5842881[/snapback] Tipper du ikke greier å benytte deg av denne ytelsen, utenom filoverføring fra PC. Noen som vet når telefonene begynner å ankomme Norge? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 De skulle vel egentlig ha vært her, men sist jeg sjekka sa de i starten av april (forhåpentligvis). På mobilland.no står det at de ankommer 05.05 Lenke til kommentar
Mylv Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Jeg forhåndsbestillte w810i fra cdon.com i begynnelsen av mars. Fikk email fra dem på fredag at den var sendt!! Så håper hentelappen er i postkassen idag. (mest sannsynlig imårn) Endret 3. april 2006 av Mylv Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. april 2006 Forfatter Del Skrevet 4. april 2006 Fått den? ...... Lenke til kommentar
Mylv Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Hei. Ja fikk den i dag! Veldig nice.. ble overrasket over hvor liten den var i forhold til bildene man har sett! Kom en god del stuff med i esken: - SE W810i - Ladder - USB kabel - Batteri - Musikk kabel fra mobil til anlegg - En Memory Stick Duo Adaptor - Et headset (svart) - Adapter for 3,5 mm Jack til headset - 2 ekstra øreputer i liten og stor str. til headset - En 512 MB Memory Stick Pro Duo (var i mobilen når jeg fikk den) - Pc Suite og masse hefter, user guide. Tror jeg fikk med meg alt nå ja! Dette er min første SE mobil, har bare eid Nokia modeller alle 7 årene jeg har brukt mobil. Og er glad for at jeg bytta merke nå. Rett og slett en nydelig tlf! Noen andre som har fått den nå? Endret 4. april 2006 av Mylv Lenke til kommentar
Culpa Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 - Musikk kabel fra mobil til anlegg Noen som vet om dette også var standard på W800? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 - Musikk kabel fra mobil til anlegg Noen som vet om dette også var standard på W800? 5870036[/snapback] Fulgte ikke med i pakken, nei. Tror den heter MMC-60. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. april 2006 Forfatter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hei. Ja fikk den i dag! Veldig nice.. ble overrasket over hvor liten den var i forhold til bildene man har sett! Kom en god del stuff med i esken: - SE W810i - Ladder - USB kabel - Batteri - Musikk kabel fra mobil til anlegg - En Memory Stick Duo Adaptor - Et headset (svart) - Adapter for 3,5 mm Jack til headset - 2 ekstra øreputer i liten og stor str. til headset - En 512 MB Memory Stick Pro Duo (var i mobilen når jeg fikk den) - Pc Suite og masse hefter, user guide. Tror jeg fikk med meg alt nå ja! Dette er min første SE mobil, har bare eid Nokia modeller alle 7 årene jeg har brukt mobil. Og er glad for at jeg bytta merke nå. Rett og slett en nydelig tlf! Noen andre som har fått den nå? 5869977[/snapback] Du hadde ikke giddi å sjekke hvordan det er å se på f.eks. en Simpsons-episode på den? Hvor stor er skjermen (mål gjerne L*B i cm hvis du vil) Haakon Var faktisk med i en konkurranse om den telefonen i dag. Håper jeg vinner Endret 6. april 2006 av HKoN- Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) Hvor stor er skjermen 5879056[/snapback] Samme oppløsning som på K750i/W800i (176x220), men fordelt på 1,9", altså 0,1" større. Endret 6. april 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Samme oppløsning som på K750i/W800i (176x220), men fordelt på 1,9", altså 0,1" større. 5879678[/snapback] Du kan ikke si at skjermen er fordelt på 1,9". 1,9" er diagonalen på skjermen, ikke arealet av den. Skjermen har en opplsøning på 176 x 220 piksler innenfor 28 x 35 mm. Det skal etter mine beregninger bli 9,8 cm2. Da kan man si at skjermen er fordelt på 9,8 cm2 Ha meg unnskylt, jeg er i pirkehumør akkurat nå Lenke til kommentar
Mylv Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Hei. Ja fikk den i dag! Veldig nice.. ble overrasket over hvor liten den var i forhold til bildene man har sett! Kom en god del stuff med i esken: - SE W810i - Ladder - USB kabel - Batteri - Musikk kabel fra mobil til anlegg - En Memory Stick Duo Adaptor - Et headset (svart) - Adapter for 3,5 mm Jack til headset - 2 ekstra øreputer i liten og stor str. til headset - En 512 MB Memory Stick Pro Duo (var i mobilen når jeg fikk den) - Pc Suite og masse hefter, user guide. Tror jeg fikk med meg alt nå ja! Dette er min første SE mobil, har bare eid Nokia modeller alle 7 årene jeg har brukt mobil. Og er glad for at jeg bytta merke nå. Rett og slett en nydelig tlf! Noen andre som har fått den nå? 5869977[/snapback] Du hadde ikke giddi å sjekke hvordan det er å se på f.eks. en Simpsons-episode på den? Hvor stor er skjermen (mål gjerne L*B i cm hvis du vil) Haakon Var faktisk med i en konkurranse om den telefonen i dag. Håper jeg vinner 5879056[/snapback] Hei igjen! Etter min målestokk så er den 3,8 cm i høyden og 3 cm i bredde! (sånn ca. ivertfall.) Har prøvd ut en South Park episode på den og bildet ble ganske bra, lyden er det ingenting å klage på. Men synes likevel at skjermen blir litt i minste laget for å se på sånt. Lykke til med konkurransen btw! Endret 7. april 2006 av Mylv Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Brutter'n fikk denna tlf idag han også ^^sak, jeg vil heller velge W800i da jeg liker fargene på den jeg da ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå