Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Hei Jeg er på jakt etter ett socket 754-hovedkort med støtte for ddr-booster. Kortet skal selvsagt være i salg i Norge, og det er fint om det også er ganske overklokkingsvennlig edit: Det skal også ha AGP-port Mvh Kaffebord Endret 30. mars 2006 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hehe, lukter jeg Turion og BH-5?? Eneste jeg har sett på Socket 754 er DFI, men vet ikke om det er i salg ennå. Dvs, jeg har ikke giddet å sjekke prisguiden, noe kanskje du gidder? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Fant ingen DFI-kort til salgs. Mulig jeg kan finne noen brukt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det som finnes av S754 nForce3 (hint: PS-Data/Komplett.. Asus/MSi) er aktuelle kandidater... ..bruktmarkedet..lagersalg..er også aktuelt.. Har selv 2 stk K8N Neo Platinum innkjøpt for "en slikk og ingenting" som både støtter DDR-booster og klokker bra (godt over HTT300). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå