BigBirdy Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Må bare vite om denne korten vil kunne talke å kjøre WoW med alt på medium eller høyere Og Css med medium eller høyere? Håper det er noen her som har korte og kan gi meg tilbake melding på den Lenke til kommentar
Løve Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det kortet tror jeg er noe av det verre du kan få tak i i dag som er produsert de siste 5 årene. Det er et gimpa kontorkort, og egner seg IKKE til spilling. Så nei, du får trolig ikke kjørt CSS eller WoW med det en gang. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg hadde et 9200 Atlantis, dog ikke SE. Kortet sliter med å kjøre CS 1.6 så WoW eller CSS kan du drømme om. Og medium eller high? Haha, begynner nesten å gråte her. Lenke til kommentar
BigBirdy Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Vennen som jeg skal kanskje få grafikkorte fra spiller WoW døgnet rundt, hehe Men er min mx 440 bedre en 9200 ? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 jeg kjørte CSS på et mx420 så gå for mx440 du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå