Staalkontroll Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Har i lengre tid prøvd å synkronisere en Nokia N70 opp mot en Dell bærbar. Dette har vist seg til å være en umulig oppgave. Jeg følger bruksanvisning til punkt å prikke. Men den klarer ikke å vise telefonen. Noen triks eller efaringer her? Kan forøvrig nevne at jeg har klart å synke med en SE k600i uten problemer. Endret 30. mars 2006 av haddis Lenke til kommentar
mortyh Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har i lengre tid prøvd å synkronisere en Nokia N70 opp mot en Dell bærbar. Dette har vist seg til å være en umulig oppgave. Jeg følger bruksanvisning til punkt å prikke. Men den klarer ikke å vise telefonen. Noen triks eller efaringer her? Kan forøvrig nevne at jeg har klart å synke med en SE k600i uten problemer. 5838415[/snapback] Har du brukt den bærbare maskinen til å synkronisere en SE K600i før du skal bruke Nokia N70? På veldig mange maskiner klarer du ikke å bruke Nokia program etter at du har brukt Sony Ericsson program først eller omvendt. Da bare kræsjer det, et velkjent problem for de som har hatt Nokia og SE Det du må gjøre er å gjennopprette maskinen din slik den var før du la inn Sony Ericsson programmet. Eller bare legge inn Windows på nytt, da vil den virke Morten Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Nei...denne maskinen har det aldri vært koblet til noe mobiltelefon før.... Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har du lastet ned noen driver fra Nokia sin hjemmeside? Kan være at feilen ligger der. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Har du lastet ned noen driver fra Nokia sin hjemmeside?Kan være at feilen ligger der. 5839057[/snapback] Har prøvd både driver å programvare som fulgte med og lastet ned fra nokia Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg har synkronisert min laptop med blåtann med de fleste produsentene som selges i Norge. Sony Ericsson, Samsung, Siemens, Motorola, i-Mate og ikke minst Nokia. For å si det rett ut, ingen har klart å gjøre dette så lett som Nokia har med sine nyeste versjoner av pc-suite. Hvis du ikke klarer det, er det nesten så jeg tror du skal starte å se på om det er noe problemer med blåtann-enheten din på pc-en. Har forresten også opplevd at det er vanskelig når man har flere slike programmer inne samtidig, selv om jeg har fått til å ha programvare fra både SE, Samsung, Microsoft og Nokia samtidig. Lenke til kommentar
Merken Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Er helt enig med Bufodill. Jeg har prøvd de fleste synkroniseringsprogrammene og Nokia sin PC suite er den desidert beste etter min mening. Bruker du kabel eller bluetooth til å synke? Hvis du bruker kabel så må du passe på at du ikke har installert drivere til kabelen. Disse er nemlig inkludert når du installerer PC suite. Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 5. april 2006 Del Skrevet 5. april 2006 Jeg bruker også N70 og medfølgende CD og USB-kabel. Det fungerte fra første forsøk, helt uproblematisk. Har du installert Norton AntiVirus eller Norton Internet Security? -Disse programmene er kjent for å lage krøll. Prøv å deaktivere antivirus/brannmur når du installerer og kjører PC-Suite. -snubbel Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 5. april 2006 Forfatter Del Skrevet 5. april 2006 Har løst problemet nå. Driverene til kabelen som fulgte med som muligens lagde krøll. Prøvd med oppdaterte drivere å da fungerte det smertefritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå