moestue Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hei. Har min egen hjemmeside som jeg for det meste brukes av meg selv. Betaler 120 kr i året for 1GB serverplass og domene, så siden brukes til innlogging av webmail, ftp og kontrollpanel. Jeg kunne tenkt meg å ha egen innlogging til classfronter som jeg bruker mye på skolen. Er ikke spesielt flink i HTML, så det hadde vært fint hvis noe gadd å sjekke hva jeg må kopiere fra feks denne siden (går ikke på den skolen nei ). Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 <form method="post" action="http://fronter.com/osloskoler/index.phtml"> <input type="text" name="username"> <input type="password" name="password"> <input type="submit" value="Go Go Go!"> </form> Utifra det jeg ser så burde denne delen være nok. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 Tusen takk! Akkurat det jeg trengte.. fungerer utmerket.. Kanskje et dumt spørsmål, men er det mulig å gjøre det samme med andre sider, som feks denne? Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
moestue Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 <form method="post" action="http://surftp.com/index.php"> <input type="text" class="input" name="ftpserver"> <input type="text" class="input" size="3" maxlength="5" name="ftpserverport" value="21"> <input type="text" class="input" name="username"> <input type="password" class="input" name="password"> <input type="text" class="input" name="directory"> <select name="language" id="language" onChange="document.location='/index.php?language='+document.LoginForm.language.value;"> <option value="zh" >Simplified Chinese</option> <option value="tc" >Traditional Chinese</option> <option value="cs" >Czech</option> <option value="nl" >Dutch</option> <option value="en" selected>English</option> <option value="fr" >French</option> <option value="de" >German</option> <option value="it" >Italian</option> <option value="pl" >Polish</option> <option value="pt" >Portugese</option> <option value="ru" >Russian</option> <option value="es" >Spanish</option> </select> <select name="skin" id="skin" onChange=""> <option value="1" selected>Blue</option> <option value="2" >Pastel</option> <option value="3" >Black</option> <option value="4" >Grey</option> <option value="5" >Yellow</option> </select> <td>FTP mode</td> <td colspan="2"> <input type="radio" name="ftpmode" value="binary" checked /> Binary   <input type="radio" name="ftpmode" value="automatic" /> Automatic </td> <input type="submit" class="button" value="Login" title="Login (accesskey l)" accesskey="l"/> </form> Slik? Får det ikke helt til å funke, men alt kommer opp på siden. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
moestue Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Strålende! Nå ble dagen reddet. Du er min helt. Lenke til kommentar
-A-nders Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 (endret) . Endret 25. januar 2018 av -A-nders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå