Kirchhoff Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Når jeg plugger i harddisk mp3 spilleren min, kommer den koble til lyden, og det står at den er instalert og fungerer som den skal. Men den vises ikke blandt hardiskene! har xp home er det noe jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Først og fremst, hva slags mp3-spiller har du? Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 jeg har en sharp hr-gb201. sikkert ukjent for dere men den ble kjøpt på hi-fi klubben for en veldig billig penge. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Den var ukjent. Er du sikker på at den skal dukke opp som en harddisk? Kan hende du evt må bruke programvare som fulgte med, for å overføre filer. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 den har altid gjort det. vi hadde maskinen til reperasjon og fikk ny harddisk. etter det har den ikke fungert på denne pcen. den funker på en annen laptop. så det er noe med min maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå