FonderPrism Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Ang. Revo. kontrollern gleder eg meg virkelig,blir sikkert noen uvant i starten.Og forhåpentligvis så blir det noe de fleste liker og vil sette pris på. 5856701[/snapback] Jeg har tenkt en del på hvordan det vil fungere med kontrolleren, men jeg kom plutselig på at alle i hele verden med en TV er jo jo allerede vant med å holde en slik kontroller! Den er jo kliss lik en vanlig fjernkontroll til TV, bare bedre ergonomi! Tror egentlig Nintendo har gjort mye lurt med Revolution, spesielt dette at de satser på å "fange inn" nye spillere, som sjeldent/aldri spiller spill... Skal kún ha Revolution grunnet pengemangel, og at det ser foreløbig ut til å bli den på langt nær mest interessange konsollen Ang. spesifikasjonene så bryr de meg midt der sola aldri skinner. Så lenge ett spill er underholdende, det har bra gameplay og det er lett å kontrollere, så bryr grafikken meg fint lite. Såfremt spillet ikke hakker da (noe som går utover gameplay ) EDIT: Glemte nesten det topic'en egentlig handler om! Endret 2. april 2006 av purity Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Får håpe de kommer med noen gode spill til denne konsollen da. På gamecube var det ikke mange eksklusive titler som forsvarte kjøp av konsollen... Og med tanke på disse "lave" spesifikasjonene hvis jeg skjønner det riktig så har spillutvalget mye og si for at denne konsollen skal lykkes. Men det er vel egentli ingen som kan si at ikke DS har mange gode spill, hvertfall hvis man sammenligner med alt annet håndholdt.. 5843765[/snapback] Ikke mange ekslusive spill? - Zelda the Wind Waker - Super Mario Sunshine - Metroid Prime - Metroid Prime 2 Echoes - Roque Squadron 2 - Roque Squadron Rebel Strike - Eternal Darkness - Pikmin - Pikmin 2 - Waverace Blue Storm - Luigi's Mansion Er da bare storttitler der. Bare fordi de ikke faller etter din smak, betyr det ikke at de har dårlige spill. Som Nintendo ønsker, blir Revolution en utvidelse av det vi ser på Nintendo DS. 5845508[/snapback] Men det er jo det jeg mener, jeg synes også at Zelda, Metroide og Eternal darkness er kjempe spill, men den listen din er på 11 spill, og det er jo ikke akkurat mange spill. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Spesifikasjonene høres mer enn bra nok ut for min del. GC'en hadde jo noen av de peneste spillene forrige generasjon, selvom den var "halvparten" så rask som Xbox, så forbedret GC basert arkitektur i høyere hastighet kommer nok til å kunne gi fabelaktig grafikk. Har ennå et håp om at en av de hardwarehemmelighetene de ennå sitter på(De har sagt at det er noen), er at de har et fysikk og AI kort inni. Vi vet at de har vært i kontakt med flere av fysikkort produsentene allerede for lenge siden, så det er jo alltids en sjanse. Når Pandemic sjefen, et selskap som ikke støttet GC i det hele tatt tror jeg, nylig sa at han så ting bak lukkede dører som var "mind-blowing", så tror jeg i alle fall vi har mye godt i vente. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 På den listen det vises til her så er det faktisk bare et spill jeg virkelig likte, og det er Eternal Darkness. Igjennom gamecubens levetid har Nintendo gjort en del feil med sine bedre franchiser i forhold til hvordan jeg liker spill. Zelda the wind waker hadde en grafikk som jeg ikke likte. Selv om jeg liker Zelda spillene så fikk jeg en litt sånn "dette er for snilt" når jeg spilte windwaker. I tillegg så var det alt for mye hav som det skulle seiles over. Mario Sunshine har hentet inspirasjon fra Mario 64, men er mye dårligere. Selv likte jeg ikke hele den reis på ferie og vask vekk olje greia. Men Mario er Mario så jeg spilte til jeg hadde ca 70 stjerner. Metroid prime engasjerte meg ikke nok. Tror at det er en fordel å ha god kjennskap til Metroid fra før her. Grafikken her var derimot ganske god. Waverace bluestorm er absolutt ikke et bra spill, det er i mitt hode et av de dårligeste spillene Nintendo har sluppet. Luigis mansion er heller ikke et super spill, men et ok spill. Ble litt ensformig. Star wars spillene var heller ikke det store, men hadde veldig vakker grafikk. Derimot er det en del titler som jeg likte på gamecube og som sikkert kommer til å ta av på Revolution. F-Zero må bare bli fett. Har sett litt av en sånn "visning" hvor det spilles noe som ligner på F-zero, og rev kontrolleren brukes som ratt. Hvis denne formen for styring faktisk virker tilfredstillendes, så blir dette supermorsomt. Starfox er en serie jeg liker, og Starfox adventures var et knallspill. Er jo et Rare spill, så det spiller litt på den rette humoren. Mario Party spillene. Ok de blir litt vel mye av det samme, men det er like morsomt hver gang. Pikmin er også morsomt (jupps var visst med på listen). Et spill som føltes som en slags avansert lemmings eller noe slik. Selv om det virket litt for søtt for meg, så spilte jeg igjennom det, og jeg har veldig lyst å spille igjennom 2eren også. Blir sikkert enda kulere på revolution. Resident Evil 4. Absolutt et av de beste spillene på Gamecube. Her viser gamecuben hva den er i stand til grafikkmessig. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 veldig bra oppsumering, er enig med deg i den Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Men det er jo det jeg mener, jeg synes også at Zelda, Metroide og Eternal darkness er kjempe spill, men den listen din er på 11 spill, og det er jo ikke akkurat mange spill. 5858504[/snapback] Nå var det bare de jeg kom på i farten... Vi har da også: -F-Zero - Super Smash Brothers - Mario Kart Double Dash - Paper Mario 2 - Animal Crossing - Tales of Fantasia - Harvest Moon - Donkey Konga - Mario Party serien.. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Men det er jo det jeg mener, jeg synes også at Zelda, Metroide og Eternal darkness er kjempe spill, men den listen din er på 11 spill, og det er jo ikke akkurat mange spill. 5858504[/snapback] Nå var det bare de jeg kom på i farten... Vi har da også: -F-Zero - Super Smash Brothers - Mario Kart Double Dash - Paper Mario 2 - Animal Crossing - Tales of Fantasia - Harvest Moon - Donkey Konga - Mario Party serien.. 5860519[/snapback] Seriøst. Makan til crap. Paper mario, Mario party...? Fikk meg til å tenke på han anmelderen for GC i spillprogrammet Nerd. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har du prøvd noen av disse titlene arnizz? Eller ekke dem "kule" nok for deg og dine? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har du prøvd noen av disse titlene arnizz? Eller ekke dem "kule" nok for deg og dine? 5862098[/snapback] Enjoy your mario party Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 hei hål cheft a arnis. Viss du ikke har prøvd spilla, så kan du umulig si om de høres bra ut eler ikke. Mario party blir det neste halo, half-life og world of blizzardcraft i ett. Og ikke bare det, nå må du slite og styre med å kontrollere, ved timesvis av veiving med armer og bein slik at du blir progamer med revolution. All the møkk games in the world can't buy you High Definition. Ellernoesånt. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har du prøvd noen av disse titlene arnizz? Eller ekke dem "kule" nok for deg og dine? 5862098[/snapback] Enjoy your mario party 5862162[/snapback] mario party er jo dritkult da !! har du prøvd det eller.. ? jeg spiller det av og til når jeg er hos en kompis som har GC.. genialt.. masse småspill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Har du prøvd noen av disse titlene arnizz? Eller ekke dem "kule" nok for deg og dine? 5862098[/snapback] Enjoy your mario party 5862162[/snapback] Har faktisk bare prøvd demoen, no er det xbox 360`en som teller i disse dager Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Seriøst. Makan til crap. Paper mario, Mario party...? Fikk meg til å tenke på han anmelderen for GC i spillprogrammet Nerd. 5862062[/snapback] Kan ikke du tilfredstille din fanboyisme et annet sted? Bare fordi du ikke liker spillene, betyr det ikke at de er dårlige. Skjønner ikke at du absolutt må svare heller. Neste gang rapporterer jeg deg med glede... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 jupp, du kan jo feks trolle på et tilfeldig PS eller XBX forum... lykke til Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 arnizz: det kommer jo bare lapskaus ut av munnen din, du tråkker jo på alle som sier noe. Er det her du får ut frustrasjonen din mot verden? Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Arnizzz liker ikke Mario Golf/Paper/Sunshine/Party/Kart... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Arnizzz liker ikke Mario Golf/Paper/Sunshine/Party/Kart... 5863882[/snapback] arnizzz kommer bare med usaklige innlegg Lenke til kommentar
mago Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Enjoy your mario party 5862162[/snapback] Don,t crash my Mario party *Harrnizze* Endret 3. april 2006 av mago Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 This thread is going nowhere, slowly! Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Egentlig forstår jeg arniz jeg, og det selv om jeg liker mange Nintendospill selv. Ok han har noen enkle formuleringer på ting og tang, men når det kommer ned til hovedpoenget så er det egentlig at hvis du ikke liker "the nintendo feeling" så er det veldig lite spill som appelerer til deg på Nintendos konsoller. Enhver som spiller Nintendospill og sjekker samlingen sin vil de ganske lett se at 90% av spillene er spill fra Nintendo, noe som igjen gjør at Nintendo som regel har mindre tredjepartsstøtte, og igjen gjør at Nintendos konsoller er et dårlig valg hvis du ikke finner Nintendo sine spill spesielt interressant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå