Cortinarius rubellus Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Typisk fan-boy som kjeder seg...Klapp igjen til du har noe fornuftig å si. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Typisk fan-boy som kjeder seg...Klapp igjen til du har noe fornuftig å si. 5852225[/snapback] Slike folk trenger strengt tatt ikkje å kjede seg ved slike uttalelser,og har som regel aldri noe fornuftig å si sålenge de er en konkurrerende maskin. Er vel sjelden de utrykker seg holdbart når de kommer til egne marker heller Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Er vel ikke lenge før det blir krig på grunn av konsoller og pcer, "xbox360 er bedre enn ps3", "å nei du, min ps3 er bedre, nå orker jeg ikke å høre mer fra deg".....tar frem kniv og stikker han andre i magen 40 ganger og risper inn på brystkassa I HATE XBOX360 Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 uu. vi er så NOT fanboys. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Gamecube er den einaste konsollen eg har faktisk spelt på. Xboxen min bare støver fordi den har ingen bra spel. Einaste spelet eg har spelt på Xbox og kost meg med er Riddick, resten har eg skrudd av etter 1 time. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Gamecube er den einaste konsollen eg har faktisk spelt på. Xboxen min bare støver fordi den har ingen bra spel. Einaste spelet eg har spelt på Xbox og kost meg med er Riddick, resten har eg skrudd av etter 1 time. 5853292[/snapback] My fingers is too small for teh xbox controller. Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 480p, so-so specs og en lineup som er den desidert dårligste jeg har sett fra nintendo, skal overgås av en kontroller som ser mer funky ut enn the olsen twins? Neiakk. Lenke til kommentar
askbask Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 480p, so-so specs og en lineup som er den desidert dårligste jeg har sett fra nintendo, skal overgås av en kontroller som ser mer funky ut enn the olsen twins? Neiakk. 5853365[/snapback] Heisann... specs er greit, men vi vet ikke hvor effektiv maskinen er. Spillene er uansett det viktige, og du vet like lite som alle andre om hvilken lineup maskinen lanseres med; altså ingenting. Foreslår at du holder tyst om denslags til da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) No har jo ikkje Revolution støte for noe høgere oppløsning enn 480p som sagt. Og dermed har de jo allerede kvittet seg med den del harware krevende operasjoner,så eg tror vi kan se flott grafikk basert på Revo. hardware. Arnizz; innleggene dine går desverre ikkje mot de meir seriøse ender. Endret 2. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Jeg har følgende forslag: Vi putter en Nintendo Revolution, en PS3, en XBOX 360, en Media Center PC og en 50" HDTV under dyna sammen, og setter på litt romantisk musikk. Jeg tror resultatet hadde blitt noe helt vanvittig kult. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Gamecube er den einaste konsollen eg har faktisk spelt på. Xboxen min bare støver fordi den har ingen bra spel. Einaste spelet eg har spelt på Xbox og kost meg med er Riddick, resten har eg skrudd av etter 1 time. 5853292[/snapback] My fingers is too small for teh xbox controller. 5853358[/snapback] Ja eg må jo nevne det er sant og, veldig stor og klumpete kontroll. Miniversjonen er mykje betre men sjølv den redder ikkje den elendige spelkvaliteten på konsollen. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 480p, so-so specs og en lineup som er den desidert dårligste jeg har sett fra nintendo, skal overgås av en kontroller som ser mer funky ut enn the olsen twins? Neiakk. 5853365[/snapback] Heisann... specs er greit, men vi vet ikke hvor effektiv maskinen er. Spillene er uansett det viktige, og du vet like lite som alle andre om hvilken lineup maskinen lanseres med; altså ingenting. Foreslår at du holder tyst om denslags til da. 5854268[/snapback] Vi har jo fått en liten pekepinn på hvilke spill som er annonsert da: Bl.a. Neste Zelda (etter Twilight Princess), Super Mario 128 (bombe), ny Donkey Kong (bombe), nytt Smash Bros., Sukkato Golf Pangya Revolution (hurra!) og Final Fantasy Chronicles. http://www.gamespot.com/features/6146540/p-3.html Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Gamecube er den einaste konsollen eg har faktisk spelt på. Xboxen min bare støver fordi den har ingen bra spel. Einaste spelet eg har spelt på Xbox og kost meg med er Riddick, resten har eg skrudd av etter 1 time. 5853292[/snapback] My fingers is too small for teh xbox controller. 5853358[/snapback] Ja eg må jo nevne det er sant og, veldig stor og klumpete kontroll. Miniversjonen er mykje betre men sjølv den redder ikkje den elendige spelkvaliteten på konsollen. 5855849[/snapback] Hva pokker? Xbox sin spillkvalitet er da like god som GC sin... mange spill blir bedre også, grunnet Live. Kontrollen skal jeg være enig i at ikke duger, men Small kontrolleren er det ikke noe å utsi på, da den har de beste analogue stikkene av "forrige" generasjons konsoller. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hva pokker? Xbox sin spillkvalitet er da like god som GC sin... mange spill blir bedre også, grunnet Live.Kontrollen skal jeg være enig i at ikke duger, men Small kontrolleren er det ikke noe å utsi på, da den har de beste analogue stikkene av "forrige" generasjons konsoller. 5856099[/snapback] Nei xbox er dritt og sånn. Fordi Xbox har ikke sånn cyb0r 3d kontroller. Lenke til kommentar
Fedorov Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Finnes det virkelig fortsatt folk som drar frem den originale Xbox kontrolleren, som ikke har blitt produsert på minst 3 år, når de skal rakke ned på Xbox ? Imponerende. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 (endret) Hehe ja! Eg husker da noen kamerater av meg fikk sin xbox ved lansering,vi glede oss som noen unger til å spille Halo Men eg trur aldri eghar ledd så mye,og for å seinere blir så frustrert over en gamepad før. Det var/er det verste makkverket eg noen gang har vert borti,på noen konsoll. Har deserre ikkje fått testet Kontroller S(?) men den ser ihvertfall mye bedre ut enn de orginale flytebryggene :!: Sier jo seg sjøl når MS vd senere anledning bytter ut sin orginale kontroller mde denne Bare for å gjøre klart en ting, eg har ikkje særlig små hender,for den som måtte lure Men for all del, eg fikk det inntrykket av at den orginale xbxoxen hadde mange gode spill og flotte spill. Og santn skal siest at eg ikkje har peiling på kor mange timer vi har bannet å ledd av Halo. Syns ihvertall MS har gjort MYE bra med den elskbare 360 kontrollern,eg har skjønt det slik at dette er en videreutvikling av Kontroller S,og at den trådløse versjonen faktisk er litt letter en ledning versjonen er jo også veldig bra. Eg er ihvertall storfornøyd med 360 kontrollern,men eg må kansje innrømme det at eg liker ergonomien til GC kontrollern best enda,den dag i dag. Ang. Revo. kontrollern gleder eg meg virkelig,blir sikkert noen uvant i starten.Og forhåpentligvis så blir det noe de fleste liker og vil sette pris på. Endret 2. april 2006 av Mala Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe, jeg er visst en av de få som faktisk liker den store Xbox.kontrolleren Ble utrolig skuffa da den ble ødelagt og jeg ikke kunne finne en ny en Og GC-kontrolleren er utrolig god å holde, men den hadde hatt utrolig godt av en ekstra knapp eller to! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Z-knappen på GC kontrollern kunne vert bedre syns eg, men elsker feeligen å trykke inn skulder knappene Fikk nesten orgasme første gangen :!: Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Hehe, jeg er visst en av de få som faktisk liker den store Xbox.kontrolleren Ble utrolig skuffa da den ble ødelagt og jeg ikke kunne finne en ny en Og GC-kontrolleren er utrolig god å holde, men den hadde hatt utrolig godt av en ekstra knapp eller to! 5856889[/snapback] For ikke å snakke om at folkene i Nintendo har vært dopet da de laget kontroll-stikkene... spesielt C stikken. Man kan jo puste på den, og den rører seg... Passer absolutt ikke til mange typer spill med slikt. Men ergonomien er nesten på 360 nivå syntest jeg Og Xbox er etter min mening den eneste konsollen som holdt mål de siste årene den var "inn". Da det var cross platform spill, var alltid Xbox versjonen den beste, fordi den hadde alltid bedre FPS, bedre grafikk og kjørte noenganger i høyere oppløsning. Splinter Cell serien er et fint eksempel på dette... GC og PS2 versjonen var crap, mens Xbox versjonen kunne omtrent måle seg med PC versjonen... ikke minst på grunn av Live. Det at GC og PS2 sjelden hadde online støtte, GC ingen støtte untatt PSO forsåvidt, gjorde at det å kjøpe Xbox spill gav nærmest fordoblet levetid... enda mer i mange tilfeller. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Ja det skal eg vere enig i deg med, Live fikk uten vil liv i spillene i støre grad. Det er godt Nintendo og Sony ser lyset og får finge ut på online fronten. Så langt har erfaringene mine med 360 Live vert fantastisk. Eg hadde aldri brydd meg med å spille bilspill online på PC før, etter å ha testa PGR3 online ar eg solgt. GRAW kommer i posten om noen dager, demoen ar jo konge live. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå