msh Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 I dag oppgraderte jeg min T68 til T68i.Etter oppgradering,så er det dårlig lyd med microfonen.Har noen opplevd dette? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Jeg gjorde det samme med min, men opplevde ingen slike symptomer. Ta kontakt med for eksempel EMTS, eller det verkstedet du oppgraderte telefonen din, krev en ny oppgradering, se om det er samme feil. Håper det ordner seg. Mvh Øystein Færgestad Amobil.no Lenke til kommentar
msh Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2002 Yes jeg skal prøve det,håper de fikser det gratis. Egentelig så har en kamerat av meg helt samma problem.Han oppgraderte også,fikk samma problem. Hvis han bruker headsett,så funker det bra Lenke til kommentar
msh Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Yes,de fikset det gratis.De skiftet microfonen for meg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 Ettersom jeg har skjønt er det et typisk problem med ericsson Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 msh: Fine greier :smile: cyclo: Nei, det er ikke ett typisk problem for Ericsson, de hadde en uheldig produksjon, men det er ikke noe som går igjen. --- Øystein Færgestad amobil.no Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 5. oktober 2002 Del Skrevet 5. oktober 2002 Hmm. Jeg mener da at det var store problemer med mikrofonen på T62 bl. annet. T68 aner jeg egentlig ikke så mye om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå