Profectus Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har byttet fra Nextgentel til Ventelo-Bluecom. Må konfigurere den trådløse 3Com ruteren (3CRWE754G72-B) på nytt. Har ikke fått til dette, men har fått to motstridene råd fra Ventelo-Bluecom sin kundeservice: 1. Kjøre Bridgemode 2. La være å fylle inn noen ting bortsett fra SSID og evt. kryptering Men ingen av delene fungere hos meg, og nå har jeg snart revet av meg alt håret. Noen som vet hva jeg burde prøve ut..? Lenke til kommentar
torean Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Har byttet fra Nextgentel til Ventelo-Bluecom. Må konfigurere den trådløse 3Com ruteren (3CRWE754G72-B) på nytt. Har ikke fått til dette, men har fått to motstridene råd fra Ventelo-Bluecom sin kundeservice: 1. Kjøre Bridgemode 2. La være å fylle inn noen ting bortsett fra SSID og evt. kryptering Men ingen av delene fungere hos meg, og nå har jeg snart revet av meg alt håret. Noen som vet hva jeg burde prøve ut..? 5837605[/snapback] Bør fungere med begge alt. Skr av Dhcp serveren i routeren. Sett kabelen ifra modem Ventelo inn i switch port på din 3com. Forny Ip adressen til Pc'n din. Da henter den IP ifra modem Ventelo. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 VCI/VPI 8/35 Encapsulation: LLC så er du langt, BC bruker RFC1483 og ikke PPPoE eller PPPoA. Du må muligens oppgradere firmwaren på det for og få det opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå