Bimmer87 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ny pc i løpet av noen få uker. Men så har jeg hørt at man burde vente til AM2 eller den nye Intel saken som visstnok skulle bli enda bedre. Når kommer det og er det noe grunnlag for å si Intel blir bedre en AM2? Så var det noe nytt med grafikkort, de skulle komme med støtte for Dx10 i løpet av juni/juli. Blir ikke all ny teknologi svært høyt priset den første tiden, slik at det kansje er like greit å vente en måned eller to før man kjøper av den? Jeg har ikke noe lyst til å svi av 16-17k og så etter sommeren så er det "ubrukelig"? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg ny pc i løpet av noen få uker. Men så har jeg hørt at man burde vente til AM2 eller den nye Intel saken som visstnok skulle bli enda bedre. Når kommer det og er det noe grunnlag for å si Intel blir bedre en AM2? Så var det noe nytt med grafikkort, de skulle komme med støtte for Dx10 i løpet av juni/juli. Blir ikke all ny teknologi svært høyt priset den første tiden, slik at det kansje er like greit å vente en måned eller to før man kjøper av den? Jeg har ikke noe lyst til å svi av 16-17k og så etter sommeren så er det "ubrukelig"? 5837597[/snapback] Eg venter til AM2 kommer før eg kjøper ny pc,men så har eg ein pc som fungere någelunde greit. Har du grei pc og klarer å vente så ville eg gjort d... Lenke til kommentar
Bimmer87 Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Ja jeg får vel bare vente, til litt utpå sommeren evt. høsten. Blir sikkert ikke så mye spilling utpå sommeren. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 hva er vitsen når det kommer så er det dyrt, og nå er det veldig rimelig. hvis du skal vill kaste disse 4 gode månedene på se i taket, neida. kjøp noe rimelig, 1x3200 brukt 1000kr 1x7900gt 2600kr OC vennlig DELUXE 1xbrukt rimelig eller nytt hovedkort til 500kr 2x1gb value cl3 ram. 1400kr så tar du OC på amd cpuen, ikke noe mye 20% så er det du igang med en 3800 som holder extremt. når tiden kommer og du vill kjøpe am2, selv om det er lite ytelsesforskjell så er det lett å selge det gamle, du beholder skjermkortet og det er lett å få rammen til en god pris evt selg cpu 800kr, hovedkort 300kr, ram 1000 kr kjøper am2, ddr2, hovedkort, kjøp gjerne en vf900 til skjermkortet så er du igang 7900gt er utsolgt bare så du vet, 20 april tror jeg Lenke til kommentar
Bimmer87 Skrevet 2. april 2006 Forfatter Del Skrevet 2. april 2006 hva er vitsen når det kommer så er det dyrt, og nå er det veldig rimelig. hvis du skal vill kaste disse 4 gode månedene på se i taket, neida. kjøp noe rimelig, 1x3200 brukt 1000kr 1x7900gt 2600kr OC vennlig DELUXE 1xbrukt rimelig eller nytt hovedkort til 500kr 2x1gb value cl3 ram. 1400kr så tar du OC på amd cpuen, ikke noe mye 20% så er det du igang med en 3800 som holder extremt. når tiden kommer og du vill kjøpe am2, selv om det er lite ytelsesforskjell så er det lett å selge det gamle, du beholder skjermkortet og det er lett å få rammen til en god pris evt selg cpu 800kr, hovedkort 300kr, ram 1000 kr kjøper am2, ddr2, hovedkort, kjøp gjerne en vf900 til skjermkortet så er du igang 7900gt er utsolgt bare så du vet, 20 april tror jeg 5850700[/snapback] Takk for et godt forslag:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå