ze5400 Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jeg holder på med en webside hvor noe tekst skal hentes inn i en textboks fra en database, redigeres og lagres i databasen igjen. Men når jeg trykker lagre knappen får jeg ikke med endringene jeg har gjort. F.eks: I tekstboks: "Test LOL" endres til: "Test". Jeg klikker lagre. dette srives til databasen: "Test LOL". Har også prøvd å sette Me.Title = Me.Textbox1.Text for å se om det er database connectionen, men den viste det samme... Noen idèer? Endret 30. mars 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Sikker på at du ikke henter data fra databasen for hver request? Prøv med If Page.IsPostback = False Then ' hent data fra db End If Lenke til kommentar
oyvind_b Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Tror det er vanskelig å svare på uten å se koden din. Fint om du slenger den med i en post. Øyvind Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Tusen takk jorn79, ispostback tipset virka! Endret 30. mars 2006 av ze5400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå