mindor Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 min pc glemmer at jeg har instalert driverne til x-fi xtrem music. jeg kan restarte og pc husker det men når jeg skal slå den på om morgenen etter at den har vært slått en hel neatt finner den ikke driverne??? Noen forslag Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 husket å avinstalere andre lyddrivere? Lenke til kommentar
mindor Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 ja alt er avinstallert Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 har du deaktivert onboard lydkort. enten i windows eller i bios www.creative.com få nye drivere, ikke fra cd. kansje en bug som er fikset på nyere driver. Lenke til kommentar
nihility Skrevet 2. april 2006 Del Skrevet 2. april 2006 Mitt tips: Avinstaller alle lyddrivere på systemet. Deaktiver ikke brukte enheter. Legg inn det du måtte ønske av stash fra cd'en som fulgte med. (control center, programmer, drivere etc,) Så last ned den nye driveren fra hjemmesden til creative. Så start maskinen på nytt og det bør fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå