Lurifaksen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kan ikke dere endre standard sorteringsmåte i nyhetskategoriene slik at de sorteres etter dato i stedet for siste innlegg slik det er nå? Jeg synes det er greit å lese nyhetene gjennom "diskuter artikler" kategoriene i forumet og da er det ganske irriterende når jeg ser f.eks. går i Amobil.no sin kategori og ser "Ny 3G-modell fra Nokia" øverst. Når jeg klikker inn på den, viser det seg at dette gjelder en 4 måneder gammel nyhet. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 Skal ta dette opp internt Lenke til kommentar
TSP Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Er i mot dette. Man kan ha en like god diskusjon i en 10 dager gammel nyhetstråd som en 1 dag gammel nyhetstråd. Skal da den diskusjonen som inneholder en 10 dagers gammel nyhet dø fordi den ligger på side 6? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 25. april 2006 Forfatter Del Skrevet 25. april 2006 Først av alt må det presiseres at sorteringsmåten kan velges i bunnen selv. Så dersom du aktivt besøker dette forumet for å se hvilke nyheter som diskuteres, kan du endre sorteringsmåten for å finne ut det. Dersom en diskusjon er godt i gang, er det jo ingen grunn til at den stoppes pga den havner på en annen side? Den vil jo fremdeles være øverst i "Mine innlegg" og slikt. Jeg mener bare at dersom du aktivt klikker deg inn i kategorien "diskuter nyheter" er der som regel for å sjekke NYHETER - ikke for å lete etter tilfeldige tråder å diskutere. De aller fleste besøker vel disse trådene via linken i artikkelen, altså spiller det ikke så mye rolle hvilken side tråden ligger i. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Til opplysning så har forumstyret no behandla dette ønsket, og blitt einige om at det ikkje vil bli utført. Vi mener at diskusjonstrådene bør være sortert etter dato på siste innlegg, siden det er mer interessant for en bruker å se de nyhetssakene som er omdiskuterte, som det har blitt påpekt i denne tråden. mvh., Vegard Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Til opplysning så har forumstyret no behandla dette ønsket, og blitt einige om at det ikkje vil bli utført. Vi mener at diskusjonstrådene bør være sortert etter dato på siste innlegg, siden det er mer interessant for en bruker å se de nyhetssakene som er omdiskuterte, som det har blitt påpekt i denne tråden. mvh., Vegard 5988166[/snapback] Hva med en knapp nederst på siden der du velger hva det skal sorterest etter. (Som nemnt lenger oppe på siden her) Slik som det er nå kunne ha vert standard, og i tillegg kunne de som vil endre det slik at de kan lese nye nyheter? Da får alle det slik som de vil =) Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg sier meg enig med Lurifaksen. Per i dag bruker jeg nesten ikke nyhetskategoriene i det hele tatt på grunn av dette problemet. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Hva med en knapp nederst på siden der du velger hva det skal sorterest etter. (Som nemnt lenger oppe på siden her) Slik som det er nå kunne ha vert standard, og i tillegg kunne de som vil endre det slik at de kan lese nye nyheter? Da får alle det slik som de vil =) 5988212[/snapback] En svært god idé. Jeg ser problemet ved både dagens løsning og det å sortere etter tidspunkt for oppretting av tråd, men at brukerne selv kan velge visningstype vil være glimrende. Redigert: Ser nå at dette faktisk finnes. Da hadde det vært smart hvis man kunne valgt hva man vil ha som standard av de forskjellige visningstypene, for hvert enkelt forum. Endret 26. april 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er ikke værre enn å trykke på "sorter etter emne opprettet" nederst i forumkategorien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg